Početak > Fotografije, Porodica > Kako mala Ajša puni dve godine

Kako mala Ajša puni dve godine

19. februara 2010. Postavi komentar Go to comments

Pošto je firma u kojoj sam radio u Tripoliju imala veliki kombi, sekretarica koja je radila kod nas je zamolila direktora firme da joj dopusti da koristi taj auto. Naime, u Bab-al-bahar hotelu u centru grada je htela da proslavi 2 rođendan svoje kćerkice, a na proslavi su bile prisutne i njene drugarice i komšinice. Naime kad su proslave u nekoj Arapskoj zemlji, tada se ne mešaju muškarci i žene, tako da su ovde bile samo žene i deca. Ja sam imao tu privilegiju da budem uz njih kao stranac i vozač.

Evo nekoliko slika sa proslave rođendana. Našim ženama može biti interesantno nošnja Arapkinja, kao i njihov način ukrašavanja. Nacionalnost žena je Libijska, Marokanska, Sudanska i Tuniška. Muzika je Cheb Khaled i pesma Aiša آيشة .

– – –

– – –

Prelepi hotel na obali Sredozemnog mora kojeg arapi zovu Khamsa Šiša (pet flaša).

– – –

Majke sa decom i žene se polako okupljaju.

– – –

Stidljiva mala Aiša sa svojom majkom.

– – –

Priprema za trpezu i duvanje svečica. Inače reč trpeza je Arapskog porekla i znači sto na kojem se postavlja hrana.

– – –

Torta je tu, sokovi i sitne slane i slatke grickalice.

– – –

Tetke, strinke, kone i ostali...

– – –

Dve drugarice.

– – –

Tetka i sestričina.

– – –

Ajšina sestra Hadiža.

– – –

Kategorije:Fotografije, Porodica Oznake: , ,
  1. verkic
    20. februara 2010. u 00:16

    Gledam ovo, pa mi dodje nekako žao. Naime pre mnogo godina sam trebala sa suprugom ići u Tripoli, ali smo prepustili njegovom bratu i snaji.

    • als011
      20. februara 2010. u 08:35

      Verkić, prilike u životu stalno proleću pored nas. Na nama je da li ćemo da pružimo ruku i da ih zgrabimo. Ova moja „filozofija“ dovela me je u mnoge životne situacije i na mnoga neobična mesta u životu.
      Još ima fore… 🙂

  2. 20. februara 2010. u 22:26

    Als Interesantne slike, lepe su zene te Marokanke, sta li su !

    • als011
      21. februara 2010. u 00:26

      Imao sam „sreću“ da prisustvujem ženskoj zabavi. To je jako neuobičajeno za Arapski svet. Žene su uglavnom niske i debele, možda su na slikama ispale lepo. Napisao sam u tekstu odakle su; „Nacionalnost žena je Libijska, Marokanska, Sudanska i Tuniška.“

  3. 21. februara 2010. u 02:25

    Lepo sve ovo izgleda, ali Bogu hvala sto nisam rodjena tamo, mislim da tamo biti zena nije bas dobro, imaju sve, ali nikakva prava…

    • als011
      21. februara 2010. u 09:05

      Ma naravno, ne bih ni ja živeo tamo, težak je to život, ne samo za žene, već i za same muškarce…

  4. 22. februara 2010. u 00:06

    Lepe su žene, medjutim, nešto me ne privlači taj deo sveta! Moguće da grešim, ti si bio i video! 🙂

    • als011
      22. februara 2010. u 08:40

      Pa znaš Dudo, onu staru, svuda je lapo i zanimljivo dok ne počneš da živiš tamo. I naša Srbija se nekim turistima čini kao raj na zemlji; kafići celu noć, lepe devojke, prijatni ljudi, jeftino… a mi sami znamo kako nam je. 😉

  5. 22. februara 2010. u 00:33

    Als, ne zaključuj odmah da nisam pročitala tekst 😉
    Htela sam reći : lepe su mi neke žene na slikama, ne znam tačno koje su one nacionalnosti 🙂
    Izvinjavam se ako sam nekad neprecizna u svojim komentarima 🙂

    • als011
      22. februara 2010. u 08:43

      Ups, moja greška. 😉
      Ipak odgovor je generalan, sve su Arapkinje uglavnom niske i debeljuškaste. Malo se razlikuju žene iz recimo Sudana. Crnkinje i vitkije su. 🙂

  6. 23. februara 2010. u 06:55

    Ako mi je neko ulepsao jutro, dan , nedelju, ovaj mesec…onda si to ti.
    Hvala ti sto si ostavio komentar i linkove , cim pre eto mene. Imam malo vise obaveza u zadnje vreme i nema me nesto na netu, ali ovo ce mi biti obavezna destinacija.
    Hvala ti.
    Veliki pozdrav od Deke 🙂 😛

    • als011
      23. februara 2010. u 09:17

      Imam ja gomilu fotografija sa poslednjeg putovanja u Libiju. Neke su baš lične za blog, ali možemo kasnije da ih izmenjamo kao i iskustva. Javi se. 🙂
      I ja sam sada sa prolećem slabije prisutan na net-u, ali kad se može – može.

  1. 2. marta 2011. u 17:37

Postavi komentar