Početak > Moja razmišljanja > Ode i ova…

Ode i ova…

31. decembra 2013. Ostavite komentar Go to comments

Dragi prijatelji dolazi nam nova 2014 godina.

Lično veoma se radujem. Ne koliko tome što stiže nova, već činjenici što se završava ova stara. Kao što i istina ima hiljadu lica, tako i mišljenje o 2013-toj se razlikuje od čoveka do čoveka. Samo, vidim da niko ne žali mnogo za 2013-tom, kao što se ni ne raduje mnogo 2014-toj. Ipak Bog nam je dao godinu dana i rekao „Evo, učini sa njom šta želiš… nisam rekao da će biti lako… ali poklonu se ne gleda u zube, zar ne?“. E baš je šeret taj Bog 🙂 .

Neću da pričam kakva mi je bila 2013-ta, a bila je odvratna. Ipak i lepe stvari su se dešavale, da ne grešim dušu. Jedna od lepih stvari je ta što su mi se mnogi od vas obraćali, setili me se, pisali, brinuli… dok sam bio odsutan nekoliko meseci i nisam pisao niti se javljao. Naravno moja drugarica Duda i naša mezimica Breskvica su zaista brinuli i slali mi mailove podrške. Hvala Bogu na takvim prijateljima; samo zbog toga vredi upasti u krizu… kako kaže izreka „ne pada sneg da pokrije breg već da svaka zverka pokaže svoj trag“.

Inače, da se ne lažemo, stari se a to nije baš prijatno. Pesnik veli „sve više mislim o grobu a sve manje brojim zvezde„, pa iako se slično osećam, moj dupli horoskopski Lav mi ne da mira. Doneo sam neke odluke primerene mojim godinama, mom socijalnom statusu i ovoj zemlji u kojoj živim. Ne želim bre da više budem objekat života, želim da budem subjekat, da utičem a ne samo da trpim… Pokrenuo sam alternativni blog, koji će zaista biti baš blog (web log), tj svakodnevni dnevnik. Obavestiću vas na vreme…

I da ne tupim mnogo…

Svima vama dragi blogeri, prijatelji, poznanici, namerinici… želim

sretnu novu 2014 godinu

Kategorije:Moja razmišljanja Oznake:
  1. 31. decembra 2013. u 12:50

    Dragi Alex, hvala na lijepim željama. Dijelim tvoje mišljenje o 2013. i o starenju i o svačemu, pa, eto – želim, ti što i sebi, ljepšu i sretniju 2014.

    • 31. decembra 2013. u 13:36

      Hvala vesna, i tebi sve najbolje… a biće, samo pozitivno 🙂

  2. Rada72
    31. decembra 2013. u 17:44

    Alex, slična nam je bila ova godina. Verujmo da će godina ispred nas biti bolja i lepša. Sve najbolje ti želim i …obavesti nas o tom blogu što pre..redovno ću te čitati…

    • 31. decembra 2013. u 19:18

      Biće bolja Rado… ako ćemo pravo i ova nije bila baš toliko loša, preživao sam i lošije… ali videćemo, brzo će to. 😉
      Što se tiče mog novog bloga, on će pratiti ono što sam zacrtao, ma koliko to bilo dobro ili loše. Videćemo za 365 dana 😀

  3. 31. decembra 2013. u 18:11

    Hvala ti puno, no, što rekoh, ne znam ni sama šta da kažem. Da je bila sve dobro, NIJE NIKAKO,no, verovatno tako treba. Da je stalno lepo, opet bi rekli da nešto ne štima.

    Brinule smo nas dve, video si! Isto tako sam brinula, prošle godine, o našem blogeru Dedodoflimu, iliti Stevi. Nije se čovek javljao „sto godina“, pa na kraju objasnio gde je bio i šta je radio.

    Neka ti nova godina donese ono što si zamislio i neka ti bude lepša od ove što prolazi! 😀

    • 31. decembra 2013. u 19:20

      Dudice, razumemo se mi dobro 🙂
      ja neću objašnjavati šta je bilo i kako je bilo. Prvo zbog sebe, da ne sipam so na ranu… a drugo i zbog vas, da ne budem matoro džangrizalo… zato, lets go… idemo dalje 😀
      Lepo se provedi za novogodišnju noć 🙂

  4. 2. januara 2014. u 00:45

    Ne moraš da objašnjavaš, no, važno je da si živ. Znam šta je bilo i kako je bilo, otprilike. To mi je dovoljno. Idemo dalje, jer, živimo.
    Provod mi je bio fantastičan. Pas u krilu, drhti od petardi, daljinac u ruci, menjala kanale, ništa pametno na tom tv. I eto, udjosmo u novu, pa šta? Isto sve, kao i prošle, s tim što je pojeftinila bela tehnika i još neke gluposti, koje se retko kupuju. To mu dodje, kao da su rekli, pojeftinila karta za Mars. Zabole me! Više me brine onaj PDV i kako opstati u ovoj jadnoj zemlji.
    No, mart će mi doneti unuku, pored ovog momčine koji raste i rastura!
    Kako je tvoje unuče?
    Budi mi dobro i zdravo! 😀

    • 2. januara 2014. u 11:11

      I moj doček je bio „katastrofa“. Ustvari meni je odgovarao. Deca su slavila svako sa svojim društvom, mužem ili dečkom, a ja sam uz kompjuter. Nisam imao ADSL skoro 6 meseci i sada sam ga opet uveo pa sam „odradio“ sve šta sam propustio. Malo sam gledao Sulejmana (stiglo se do 117 epizode, i promenili su Hurem 😦 ), i malo gledao vaš vojvođanski Državni Posao 😉 .
      Sledeće godine uplatiću negde u restoranu u ženskom društvu, nadam se.
      Radujem se Dudo tvom unuku a naročito onom što tek dolazi. Lepa je ova zemlja, nadam se da će uspeti da prožive lep život u njoj. Mi smo opterećeni mnogim problemima i to nas pritiska.
      Neka ti je sve najlepše u novoj… 😀

  5. 8. januara 2014. u 00:30

    Hvala ti na lepim željama. Sulejmana sam ja pratila na RTL i očajna sam što je nova Hurem uz Sulju. No, tako je, kako je, opet su prekinuli sa emitovanjem. Ne znam kada će nastavak a preko kompa ne volim da gledam ništa što duže traje.
    No, bitka za opstanak se nastavlja! 😀

  6. 10. januara 2014. u 21:08

    Naravno da je bilo lepih stvari Alex, evo ja se sećam da si dobio unuku, deca su ti zdrava i ti si sada bolje. Mora život da ima uspona i padova, to je sve normalno važno je da mi ne klonemo duhom i da uvek nadjemo nešto što nas čini srećnima. Želim ti jednu SJAJNU godinu, a pošto si ti LAV sigurna sam da ćeš se izboriti i omogućiti sebi ono što želiš 😉
    Puno pozdrava i ljubavi druže, pa neka svet pukne, mi ćemo čuvati svoju sreću 🙂

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

