Početak > Društvo, Muzika > Grčki „Ja imam talenat“

Grčki „Ja imam talenat“


NIJE ZA MLAĐE OD 18 GODINA

Šta sve neće ljudi da urade da bi bili u centru pažnje… misli li smo da su naši realiti najgori prikaz nekulture… ali pogledajte recimo realiti iz Grčke. Neko bi se nasmejao, a neko ostao zabezeknut, kao voditeljka na snimku.

Kategorije:Društvo, Muzika Oznake:,
  1. Branislav Bojčić
    21. maja 2013. u 14:57

    Meni je ovo nikad bolje, gledao sam već :D. Ma i njoj se svidelo. Dobra je fora ali stvarno, u celom tom kicu svetskog show biznisa ovo je sasvim simpaticno …

    • 21. maja 2013. u 15:54

      Bane, baš sam se nasmejao, ideja je baš originalna, a sada vidim da u publici sede i deca, pa nije baš toliko „bezobrazno“ 😀

  2. 5. juna 2013. u 22:18

    Nisam mogla ništa da komentarišem, ali, vratih se, konačno.
    Ovo je ludo, totalno. Zaista, ne znam ko će posle ovog sviranja, staviti prste na tastaturu! 🙂

  3. 11. juna 2013. u 18:56

    Ja sam mladja od 18, pa ne mogu da vidim … 😉

  4. 12. juna 2013. u 19:55

    Alex, gde siiiiiiii? 😀

  5. 4. jula 2013. u 17:14

    Mislila sam da sam dovoljno ludila videla, ali ovaj nastup me je potpuno demantovao :lol:.

    Ukoliko su ova dvojica nastup zamislila kao parodiju na racun toga sta sve gledamo i slusamo – ima smisla. Ako stvarno ova svirka treba da bude talenat … e, onda ne znam da li da se smejem ili zapanjivam kao dama iz zirija 😀

    A kad smo vec kod talenata ovog tipa, ostavicu ti ovde jedan video koji mislim da se uklapa u temu. Ko zna, mozda bi akteri oba snimka mogli neki trio da naprave :lol:.

  6. Lejla88
    6. jula 2013. u 23:15

    Hahha nasmeja me, ne toliko sam čin, koliko što njih dvojica deluju kao dva apsolutna kretena sa tim osmehom…
    A što se samog “talenta“ tiče, da se prostački izrazim sviranje k***** 🙂

  7. 21. jula 2013. u 09:07

    Gde si Alex, javi nam se da li si dobro, brines me.

    • 28. decembra 2013. u 21:56

      Breskvice draga, dobro sam, nadam se i uskoro aktivan 🙂
      Zelim ti sretnu Novu…
      Hvala ti sto brineš za mene. 🙂

      • 1. januara 2014. u 20:42

        Alex, baš si me uplašio, znam da si bio ranije bolestan i nisam mogla nikoga da pitam kako si. Baš mi je drago da si dobro. Sve najbolje tebi i porodici i pun džak sreće u novoj godini

        • 2. januara 2014. u 10:50

          Breskvice, jeste u pravu si. Početkom prošle godine baš sam bio bolestan i jedva sam se izvukao oko aprila. Sada sam OK, malo sam se podgojio i to mi smeta, a teško se rešavam kilaže 😀
          Želim i ja tebi sve najlepše u ovoj godini 🙂

  8. 21. avgusta 2013. u 22:49

    Alex, pretpostavljam da si opet negde u inostranstvu pa nam zato ne pišeš! Puno pozdrava i misli malo na nas! 😀

  9. 7. decembra 2013. u 00:13

    Ja i daljem čekam da nam se javiš! Sada se stvarno brinem! Nadam se da si dobro, kao i tvoja dečica!

  10. 25. decembra 2013. u 23:30

    SREĆAN BOŽIĆ, TEBI I CELOJ FAMILIJI! Želim vam lepšu i uspešniju novu godinu! Puno pozdrava svima!

    • 28. decembra 2013. u 21:57

      Hvala Dudo, sretna i tebi Nova godina i bićemo u kontaktu 🙂

  1. 21. maja 2013. u 11:53

Ostavite odgovor

