Početak > Muzika, Zdravlje, Život > Hallelujah

Hallelujah


Volim laganu muziku i dok se dopisujem sa nekim poslovnim tipovima ja u pozadini pustimYoutube da mi da muzičku zavesu. Tako na red dođe i Leon Koen, čiji glas me vrlo umiruje.

Nemam običaj da čitam komentare koje daju drugi slušaoci, ali ovo me je toliko ganulo da su mi krenule suze na oči…

Morao sam da podelim sa vama… pa kako god to bilo.

Dennis Tredinnick

Here I am lying in bed listening to this beautiful song as I fight for my life with cancer. May God Bless all my brothers and sisters who are also going through their fight . I find listening to music like this song helps me with this battle I am living. Don’t ever give up for each day is a Gift from God that you will never have a VGA.

Evo, ležim u krevetu slušajući ovu predivnu pesmu dok se moj život bori sa rakom. Neka Bog blagoslovi svu moju braću i sestre koja se takođe bore sa ovom bolešću. Pronašao sam da dok slušam ovu pasmu pomaže mi da se borim dok sam još živ. Nikada se ne predajte jer svaki dan je Dar od Boga koji se nikada više neće ponoviti, jer ja imam VGA (trajno vegetativno stanje).

a ispod ide odgovor

owellman1

i just read your comment and i started to cry. my son died two years ago. he fought to live for sixteen years in a persistent vegetative state after choking on a grape at two. you are listening to leonard cohen. a Kohen, according to Jewish law has the power to bless you! may leonard cohen pray for you for a complete recovery!!! just keep being positive! i will pray for you as well dennis. all the best, orna wellman

Upravo sam pročitala tvoj komentar i počinjem da plačem. Moj sin je umro pre dve godine. Borio se za život 16 godina pošto se zagrcnuo (zagušio) sa zrnom grožđa kada je imao dve godine. Slušaš Koena. Koen prema jevrejskom zakonu ima pravo da te blagosilja. Neka Leon Koen moli da potpuno ozdraviš. Samo budi pozitivan. Molim za sve vas i za tebe Denise. Orna

„Hallelujah“

I’ve heard there was a secret chord
That David played, and it pleased the Lord
But you don’t really care for music, do you?
It goes like this
The fourth, the fifth
The minor fall, the major lift
The baffled king composing HallelujahHallelujah, Hallelujah
Hallelujah, HallelujahYour faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty in the moonlight overthrew you
She tied you to a kitchen chair
She broke your throne, and she cut your hair
And from your lips she drew the HallelujahHallelujah, Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah

Baby I have been here before
I know this room, I’ve walked this floor
I used to live alone before I knew you.
I’ve seen your flag on the marble arch
Love is not a victory march
It’s a cold and it’s a broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

There was a time when you let me know
What’s really going on below
But now you never show it to me, do you?
And remember when I moved in you
The holy dove was moving too
And every breath we drew was Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Maybe there’s a God above
But all I’ve ever learned from love
Was how to shoot at someone who outdrew you
It’s not a cry you can hear at night
It’s not somebody who has seen the light
It’s a cold and it’s a broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

You say I took the name in vain
I don’t even know the name
But if I did, well, really, what’s it to you?
There’s a blaze of light in every word
It doesn’t matter which you heard
The holy or the broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

I did my best, it wasn’t much
I couldn’t feel, so I tried to touch
I’ve told the truth, I didn’t come to fool you
And even though it all went wrong
I’ll stand before the Lord of Song
With nothing on my tongue but Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah

  1. 9. marta 2013. u 21:06

    I tako, ova muzika može da bude samo olakšanje i uteha. A ko zna, možda i ona tačka oslonca od koje počinje izlečenje.

    • 9. marta 2013. u 21:09

      Negoslava, draga drugarice, brže si odgovorila nego što sam napisao tekst. Još uvek sam pod utiskom pesme i komentara…

      … što kaže moja draga drugarica Duda, „baš sam postala prava plačipi*ka“

      • 9. marta 2013. u 21:13

        Svakome ponekad dodje da pusti suzu, onako, bez objašnjenja, mada je pre toga bio ko kamen za mnogo veću tugu … i svakome treba ponekad da pusti suzu, zbog lepe pesme koja ga veseli, koja ga rastužuje, zbog tudjeg bola ili tudje radosti, zbog tudje tuge ili, naprosto, zbog samo jedne reči ili samo jedne misli.

        • 9. marta 2013. u 21:24

          Izvini ali malopre nisam ni odgovorio na tvoj komentar…
          … znaš ja sam otac 6-toro i deda jedne lepotice, odmah mi je pala na pamet misao…. znaš već koja…
          …možda je sve egoistički sa moje strane, ali kako zaboravljamo neke normalne“ stvari… koliko puta mi padne na pamet da zbog trivijalnosti uzmem „kratku devetku“ i „presudim“ po kratkom postupku… a opet život se odvija i na neki drugi način…
          Hvala ti na komentaru i još nešto, zaista uživam u tvojim tekstovima na tvom blogu 🙂

          • 9. marta 2013. u 21:32

            Srećniče, zabrani sebi da i pomisliš na tako nešto, kažu neke popularne teorije da negativnim mislima samo prizivamo ono što ne valja – i tako ćeš sebe spasiti tuge zbog tudjih boli, koje ionako ne možeš da izlečiš. I nastavi da budeš srećan.
            I hvala za lepe reči.

            • 9. marta 2013. u 21:53

              Zabranjujem 😀
              I nastavljam da budem srećan… hvala ti 🙂

    • 9. marta 2013. u 21:26

      Daj Bože da Koenova muzika započne izlečenje ovog dečaka…

  2. Rada72
    9. marta 2013. u 23:26

    Rastužila sam se..i ja kažem daj Bože da ova muzika pomogne dečaku..a dugu devetku ZABORAVITE…
    Sve najbolje!

    • 10. marta 2013. u 00:00

      Rado, hvala na savetu 🙂
      Nadam se da će biti manje tuge na ovom svetu…
      p.s. nije duga devetka, već kratka devetka… moja pokojna žena je govorila „ti ne možeš ni dugu devetku da imaš ko sav normalni svet“ 😀

  3. 10. marta 2013. u 16:46

    Na ovakve stvari bi i kamen zaplakao. Previše je tuge na ovomm svetu, a verujem da je svako od nas poznavao ili poznaje, bar jednu osobu koja se muči sa životom.
    Ja sam olakšavala muke mojoj pok. jetrvi. Dizala je iz očaja, vodila na hemioterapije, tešila je zezanjem, smehom, nisam joj dala da klone, bar dok je bila sa mnom. No, bolest je bila jača od njene snage i volje za životom. Bože, kazni sve one koji poseduju lekove za ovakve bolesti a neće da ih ustupe narodu, jer, sigurna sam da oni postoje!
    Daj Bože da ovakve teške bolesti nikoga ne snadju!

    • 10. marta 2013. u 18:28

      Previše zaista Dudo, ne znam ali juče sam zaista bio u „fazonu“. Jedina uteha dečku koji umire i ne može iz kreveta je pesma koja slavi Boga… pa ima ironije 😕
      Eto neka tvoje molitve nađu put do srca ljudi, i do srca tog Boga koji verovatno to sve već zna…

  1. 9. marta 2013. u 21:21

Ostavite odgovor

