Početak > Zabava > Bolan ležim i TV-u težim

Bolan ležim i TV-u težim

1. februara 2013. Ostavite komentar Go to comments

Baš sam se uželeo bloga, bogera, komentara, druženja, tuđih iskustava i sopstvenog „pametovanja“. Primetili ste – nisam dugo bio na blogu. Opravdano. Bio san u Africi na privremenom radu, u jednoj državi za koju do pre par meseci nisam ni znao da postoji – Mauritaniji. Radio sam tamo 2 meseca i vratio se „pun ko brod“. Ne dolara već virusa. Naime razboleh se u toj podsaharskoj državi pa sam opet kod kuće gde se lečim. I dok se lečim, malo čitam vaše prethodne blogove, malo gledam televiziju.

Nautical Mile Icon 82_256x256-32

Ko želi može da pogleda kolekciju slika iz Mauritanije na mojoj FB stranici, samo kliknite na ovu sliku.

I sada već vidim vašu grimasu na licu; avaj, pa ko još gleda televiziju, nacionalnu kojoj možemo verovati i koja je u službi nas – građana. He, he, pa naravno da ne ovu RTS „najnovija verzija Boljeg Života“ Tijanićoviziju, već u skladu sa svetskim tokovima i napretkom tehnologije, gledam TV na ekranu svog kompjutera.

Naime, zahvaljujući nekolicini sjajnih sajtova i entuzijastima koji ih održavaju, mogu da gledam najnovije filmove i serije sa srpskim titlom. Znači gledam šta hoću, kad hoću, bez maratonskih reklama i što je dosta bitno, besplatno. Upravo sam odgledao sjajnu seriju „Awake“ koju vam iskreno preporučujem.

Uz Dva i po muškarca sa Ešton Kučerom, pa seriju Exes i naizostavnim Sultanom Sulejmanom, moji dani lečenja i ležanja u krevetu mi ni ne padaju tako teško. Ispod se nalaze linkovi na ove sajtove, pa ko voli nek izvoli.

I da, očekujte moje postove o Mauritaniji… pa do čitanja.

.

Kliknite na sliku da otvorite stranicu Filmovin-a.

Kliknite na sliku da otvorite stranicu Filmovin-a.

.

Za stranicu Filmovizije kliknite na ovu sliku.

Za stranicu Filmovizije kliknite na ovu sliku.

  1. 2. februara 2013. u 15:41

    Želim ti brz oporavak i lagano uživanje! Pratim dosta serija, ali mi je Awake promakla. Odmah bacam u torent, pa na gledanje. Deluje zanimljivo!

    Pozdrav do čitanja!

    • 2. februara 2013. u 15:50

      Hvala Marjane druže, nismo se zaista dugo čuli. Serija Awake je zaista interesantna, ali zahteva punu pažnju i ne može se gledati više epizoda za redom, ali barem ima radnju i neobičan sadržaj.
      Kad je pogledaš ostavi komentar da li ti se svidela. Važi?

  2. 4. februara 2013. u 20:58

    Baš mi je drago što si ponovo sa nama. Znam ja, oporavićeš se ti brzo i jedva čekam SVE o Mauritaniji, jer nemam profil na FB. Hoooooću fotkeeeee! 🙂

    • 5. februara 2013. u 01:20

      Jesam Dudo, tu sam opet sa vama da se čitamo i dopisujemo… a izgleda da sam i prezdravio, posle dve kutije Hemomicina i dosta ležanja i spavanja. Vidiš i ja gledam serije kao i ti, i isto volim kriminalističke… a fotke, stižu – ne brini 🙂

  3. 7. februara 2013. u 00:11

    Znala sam ja da ćeš ti brzo ozdraviti. Hemomicin je odličan lek za sinuse. Pijem ga i ja, kad me uFati, a i moja ćerka, bogami.
    Jedva čekam priče i fotke o Mauritaniji!
    Pozdrav!

    • 7. februara 2013. u 18:53

      Biće, biće… samo da se zalaufam.

  4. 8. februara 2013. u 17:21

    Znam ja kako se zalaufavaju LAVOVI. Hvataju duuuuugo niski start, al’ kad krenu, onako polako, sve postižu!!! 😀 😀 😀
    Šalim se, mada nisam daleko od istine, priznaj! 😉

    • 12. februara 2013. u 08:47

      Ma nešto me uhvatila neka lenjost, ali polako pripremam materijal, pa se uskoro čitamo 😀

  5. 10. februara 2013. u 21:15

    Nadam se da je ta bolest kratkog veka Alex, odmaraj se dok možeš, a mi jedva čekamo nove postove i priče o toj Mauritaniji. I ja volim „dva i po muškarca“, mogu da gledam sto puta 🙂

    • 12. februara 2013. u 08:48

      Breskvice draga, ja i kćerka gledamo serija na angro… sada smo na Ghost Whisperer.
      Slike, biće… tekstovi, takođe.

  1. 1. februara 2013. u 16:26

Ostavite odgovor

