Početak > Muzika > Cveta trešnja

Cveta trešnja

31. avgusta 2012. Ostavite komentar Go to comments

Dragan Kojić, poznatiji kao Keba, napisao je pesmu koja je korišćena u filmu „Sabirni Centar“. Anica Dobra je izuzetno dobro otpevala ovu kompoziciju i, time možda nadmašila, i samog autora.

Godine i samoća, približavanje jeseni i apatija polako pritiskaju pa čisto da malo postavim nešto, što me uvek u srce dotakne.

Cveta trešnja u planini, proleće se na put sprema,

sve je isto u mom kraju, samo mene više nema.

Zeleni se lazarika, oko starog kućnog trema,

sve je isto kao nekad, samo mene više nema.

——————————————————————————–

CVETA TREŠNJA

Cveta trešnja u planini
proleće se opet sprema
sve je isto u mom kraju
ali tebe sa mnom nema

Proleće je, meni nije
nebo novu kišu sprema
sve je isto dušo moja
ali tebe sa mnom nema

Bila jednom ljubav jedna
ljubav moja suza vredna
sve je isto u mom kraju
ali tebe sa mnom nema

  1. 31. avgusta 2012. u 12:18

    Prolaznost je nekako uvek povezana sa setom…

    • 31. avgusta 2012. u 12:53

      Draga Perlice, baš mi je drago da se još uvek čitamo 🙂
      Prolaznost je tako teška da je to neopisivo… pokušaću da pišem malo o tome… koliko su moje spisateljske mogućnosti 😉

  2. 7. septembra 2012. u 22:30

    Neću komentarisati pesmu, jer su me već prvi redovi bacili u bedaru, ali ću zato Sabirni centar.
    Posle smrti svojih roditelja, prikazivao se taj film na tv. Nisam mogla da ga gledam iz neobjašnjivih razloga. Kada je prošlo par godina, opet se emitovao isti film i odgledala sam ga. Nekako mi je legao. No, ne mislim da je „gore“ tako,kao u tom filmu. Želim da verujem da je mnogo lepše. No, pisala sam o tome u ONAJ SVET ILI RAJ.

    Razumem te u potpunosti. Učini sve da olakšaš sebi patnju!

    • 8. septembra 2012. u 09:35

      He, he, Dudo… Dođe meni tako, ne uvek, ali jbg, desi se 🙂

      Inače pesma je ljubavna i ovo je recimo primer kako se od jedne brze melodije napravi spora sa sasvim drugim kontekstom.

      Što se tiče filma, volim da ga gledam, a baš pre neko veće je bilo na TV kako je sniman negde u nekom rimskom gradu u pustinji u Tunisu.

  3. Rada72
    12. maja 2013. u 00:25

    Rastuži me pesma kad god je čujem. Gledala sam i film, par puta i on budi u meni tugu.

    • 12. maja 2013. u 09:44

      Isto Rado… isto i ja…

  4. 22. avgusta 2013. u 18:53

    svicami se ova muzika

  5. zorica
    25. aprila 2014. u 12:00

    ……………………………………….prelepa…..

  6. zile
    3. avgusta 2014. u 16:30

    Nije kebina pesma nego Zorana Simjanovica koji je pisao mnoge pesma za srpske filmove

    • 3. avgusta 2014. u 17:18

      Pa nisam se upuštao u to, našao sam na Internetu da je Keba autor, ali verujem da je Zoran, zašto ne 🙂

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

