Početak > Društvo > This summer I hear the drumming,

This summer I hear the drumming,


Bliže se navodni „izbori“ u Srbiji, na svim nivoima, u svim sferama, za sve institucije… i to odjedanput, da slučajno nekome nešto ne promakne, da ne izgubi svoj deo dogovorenog kolača.

Kažu politika je kurva.

Ako kurve posmatramo kao žene koje se bave određenim zanimanjem, „najstarijim zanatom na svetu“, koje od toga žive i često prehranjuju i decu, mogli bi reći da je to preduzentništvo kao i svako drugo, sa svojim rizicima i benefitima.

Ako kurve posmatramo kao nekoga ko poseduje takvu karakternu osobinu, ko te gleda u oči a laže i želi da te prevari, ko je u sukobu sa svih 10 Božijih zapovesti, licemeri, lažovi, gramzivi… tada zaista takva kurva zaslužuje prezir i gađenje.

U Bazelu sam video izloge gde su na stolicama sedele žene, poluobnažene i reklamirale svoje usluge.

U Srbiji ovih dana vidim plakate sa veštačkim osmesima političara koji se reklamiraju i obećavaju da će promeniti sve ako pobede na izborima.

Svaki muškarac nekada zapadne u krizu, morala, identiteta, profesije, muškosti… i kurve uvek dođu kao neko ko će ih saslušati, pomoći, osloboditi tenzije… i naravno naplatiti. Takvi muškarci su zadvoljni, vraćaju se kući svojoj porodici i svojoj svakodnevnici i, tako „izlečeni“ funkcionišu kao i ranije. Ovakva „terapija“ je brža, jednostavnija, učinkovitija i diskretnija nego… recimo poseta psihijatru.

Svaka porodica, društvo, zajednica ima svoje uspone i padove. U krizi identiteta i vizije budućnosti mnogi poveruju kurvama sa perdizbornih plakata, koji koriste iste metode kao i one prethodne kurve… saslušaju te, tapšu po ramenu, obećavaju bolja vremena, ali njihova „terapija“ je destruktivna, prožeta prazninom i ispunjava nas negativnom energijom.

Tako kurva kao zanimanje i kurva kao karakterna osobina nemaju baš ništa zajedničko… osim iste načine raklamiranja.

—–

—–

Kurve… zašto ste mi oduzele nadu, veru u život, perspektivu, život sam…

Kurve… možete li mi pomoći da povratim nadu, veru u život, perspektivu, život sam…

  1. 25. aprila 2012. u 09:42

    Hmmm….mozda bi imali najvecu i najjacu partiju na svetu kada bi osnovali j…nu stranku…?

    • 25. aprila 2012. u 16:02

      Perlice, obrni – okreni mi smo svi već učlanjeni u tu j…nu stranku. J*be nas ko stigne, a mi moramo da se smeškamo.
      Inače, sa kurvama u izlogu sam se prvi put sreo u romanima Remarka i drugih pisaca, i jako sam se iznenadio kada sam ih i lično video u Bazelu. Tamo je prostitucija biznis i legalan je kao i svaki biznis. Mi volimo da tepamo kurvama da su prostitutke, ali biti kurva na zapadu nije uopšte pežorativno kao što je to kod nas.
      Kod nas su prave kurve (karakterne osobine) one na bilbordima. E, one su nas i protiv naše volje učlanile u tu „tvoju“ j…nu stranku 😉

  2. 25. aprila 2012. u 22:58

    Iz tvog teksta Aleks, imam utisak da smo svi MI kurve, jer se oni „istresaju“ na nama, mada mi je pordjenje sa kurvom baš žalosno. Žene rade svoj, ni malo lak, ponižavajući, posao. Ma, kao i mi svi, poniženi, posrani i jadni, gledamo ove što stalno nešto obećavaju. Rekoh ja, da bih, od momenta donošenja odluke o izborima, ZABRANILA da iko od njih, zainteresovanih, pisne, bilo šta o sebi. Samo da se prijave i kuš, ni reč, pa neka narod odluči na osnovu onog što su URADILI OD OBEĆANOG U PRETHODNOJ TURI. TV gledam sa daljincem u ruci, pa kada ih vidim onako „ležerne“, u štalama, na kabeima, medju običnim svetom, kako se smeškaju, rukuju, tapšu po ramenima, kako se hvale šta su uradili A ŠTA ĆE TEK URADITI, SMUČI MI SE ŽIVOT.
    Za koga glasati, kad su svi isti!

    • 25. aprila 2012. u 23:12

      Znaš onu o pi*ki… postoje dve vrste; kao karakterna osobina i kao ženski polni organ.
      Tako ti je i sa kurvama… kao karakterna osobina (koju poseduju svi političari jer je to u opisu posla) i kao zanimanje radi preživljavanja.
      Pogrešan ti je utisak jer ni ja ni ti a ni većina ovih koji čitaju naše blogove ne spadaju ni u karakternu osobinu ni u profesiju dotične definicije.
      Zato, obrni – okreni iščupat se neda… za koga god da glasaš doći će kurva (karakterna osobina) koja će nas 4 godine lagati, krasti, obmanjivati, slati u rat…
      A iako ne glasaš, opet će doći… zato, ako nešto promeniti ne možeš… zašto se uzbuđivati oko toga.

  3. 26. aprila 2012. u 23:01

    Što reče jedan bloger, opet ćemo se zajebati! Takva nam je sudbina, jer, stalno je isti izbor, nikog novog na vidiku! 🙂

    • 26. aprila 2012. u 23:20

      Dobro je rekao 🙂

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

