Početak > Život > Who was broken by trained personnel?

Who was broken by trained personnel?


Posle španskih sada su naprasno postale popularne i turske serije. „Šeherezada“ je bila pravi hit, a zatim „Kad lišće pada“ i sada „Sulejman veličanstveni“. Zašto da ne… ove serije mogu da gledaju cele porodice… nema krvavih scena ubistava, nekontrolisano prikazanog nasilja, raskalašnog seksa gde se više vidi nego u stvarnom životu… nadmašuju Američku produkciju u mnogim aspektima.

Selim Bayraktar - Zumbul Aga

Serija Sulejman Veličanstveni nas je vratio u doba bajki, sultana, vezira i naravno… harema. Mnogi muški gledaoci (hmmm… i ja sam jedan od njih) sa setom gledaju odaje prepune prelepih žena, čija je jedina uloga da budu na raspolaganju sultanu. Naravno, ove žene su na raspolaganju sultanu, što znači da ni jedan drugi muškarac ne sme da ih gleda, razgovara, dodiruje ili, ima neki seksualni odnos sa njima. Zato su muslimanski vladari (ne samo sultani, već svaki imućniji domaćin) imali evnuhe koji bi čuvali ove žene i vodili računa o njihovim potrebama.

Opet se vraćam na našu mušku populaciju, kako zamišljaju sebe u ulozi nekog evnuha, (u slučaju naše serije – to je zumbul-aga) jer zaboga i ako odu „muda“, ostaje dovoljno da se čovek zabavi sa ženama koje sultan pozove u krevet jedanput u par meseci.

Ali da li je baš tako?

Ovde ću citirati jedan pasus iz knjige „Krug princeze Sultane“ gde ona sreće poslednjeg evnuha u Saudijskoj Arabiji koji joj kazuje svoju životnu priču.

„Slabo se sećam bilad el-Sudana, poznatog kao „zemlja crnih ljudi“, ali znam da je pleme moje porodice, Humr, bilo pleme nomadskih stočara. Pratili smo kišu i visoke trave.
Bili su to opasni dani. Mnoge afričke vođe radile su blisko sa muslimanskim trgovcima robljem, zatvarale i prodavale sopstveni narod. Svaka majka iz plemena Humr nosila je na svojim plećima teret brige da će joj deca biti ukradena.
Bio je cilj svakog mladog muškarca da bude pohvaljen kao lovac. Mali dečaci su uvek sakupljali kamenje kako bi njime gađali ptice i sitne životinje. Ni ja nisam bio drugačiji, i jednog dana dok sam sakupljao oblutke, budalasto sam odlutao, udaljivši se od plemena. Baš kada sam hteo da bacim kamen na neku životinju, iznenada me neko zgrabio odpozadi i odveo sa tog mesta.
Nisam bio sam u svojoj nesreći. Mnogo muškaraca, žena i dece bilo je odvedeno iz svojih sela ili plemena. Bili smo okovani i odvedeni preko zemlje prema Crvenom Moru. Panika je zavladala kada smo čuli da će izvestan broj dečaka biti oslobođeni svoja tri najdragocenija dara. Nisam bio siguran šta su zapravo ti darovi, i zato nisam protestvovao previše glasno kada su me izvukli iz reda i odveli podalje od ostalih zatočenih robova.
Čovek je bio sasvim dobro pripremljen za svoj posao. Njegova britva je bila oštra i iznenada sam ostao bez tri dara svoje muškosti.
Umetnuli su mi nekakvu cev u otvor koji je ostao na mestu mog penisa tako da rupa ne može da zaraste. Obilno sam krvario, ali krvarenje je prestalo kada je pomoćnik prelio vrelo ulje preko mojih rana. Ukupno 10 dečaka je bilo kastrirano tog dana. Jedan je umro na licu mesta. Mi ostali bili smo zakopani u pesak do visine vrata. Ko zna koja je surova budala odlučila da je vreli pesak lek za preživljavanje! I tako tri dana i tri noći nam nisu davali ni hranu ni vodu. Na kraju, samo su tri od devet dečaka još bili među živima.
Sa svih strana su pljuštale čestitke kada je ona cev izvučena iz mog malog otvora, i tečnost iznenada pljusnu napolje. Ti ljudi su znali da onaj ko izbaci vodu će preživeti. Nas dvojica smo mogli, ali treći dečak nije mogao. Nesrećno telo trećeg dečaka bilo je zatrovano sopstvenim urinom, i on je uskoro, uz bolne krike, umro u najstrašnijim mukama.
Trgovac robljem je na nama dvoma zaradio velike pare…“
Ovo je opis kako su nastajali evnusi koji bi čuvali gospodarev harem. Jeziva priča… zar ne?

Kliknite na ovaj crtež da bi ste videli sliku polnog organa jednog evnuha (slika je uznemirujuća)

  1. 24. marta 2012. u 23:55

    Pravo da ti kažem, uživam u turskim serijama, baš iz onih razloga koje si gore naveo.
    I Sulejmana pratim. Odlična gluma glavnog glumca, kao i ostalih, naravno. Kostimi fantastični, jedino što sam mislila da će biti više borbi a ono, 90% dešavanja u dvorcu.
    Zaista je tužna sudbina evnuha, kao i svih tih devojaka u Haremu, kao i sestre sultanove koju niko ne pita za mišljenje oko udaje. Sve je to tužno, ali pripada njihovim običajima, hteli mi to ili ne. Ne unosim se baš previše u sve, ali mi prija serija.
    Sve je poredjeno „maminom junaku“ i „lavu“, kako ga keva zove, OSVAJAČU CELOG SVETA!

    • 25. marta 2012. u 00:37

      Gledam i ja Sulejmana i znam šta će se izdešavati do kraja jer je sve zasnovano na istorijskim činjenicama. Pisano je i na nekom blogu, pa ako te interesuje http://wp.me/p2hvMl-1u

      Ali ovde sam povezao ulogu zumbul Age i priče koju sam pročitao u trilogiji o princezi Sultani. jezivo je kako su nastajali ti evnusi, (premda i kastrati, napoznatiji Farineli, nisu imali manje lošiju sudbinu).

      Glavnu reč na dvoru nije vodio sultan, već njegova majka… sultan je bio glavni u Divanu, a majka u haremu i nije sultan mogao da bira koju će robinju, već je to majka određivala. Ovo sam sve gledao na BBC-ju.

  2. 26. marta 2012. u 21:15

    Zanimljiva je ta turska kultura, čitala sam neke knjige o tome i dopale su mi se. Znam da svi prate te serije ali meni ne pada na pamet da „se navučem“ jer neću da gubim vreme 🙂
    Priča koju je ispričao taj evnuh je užasna…
    Nisam kliknula na sliku jer ne volim da gledam grozote.

    • 26. marta 2012. u 23:38

      Breskvice, „svađao“ sam se sa ženom jer je non stop gledala „kad lišće pada“… a sada se sa „Sulejmanom“ i ja isto ponašam. Serija nije loša, a kažem baš me privukao taj istorijski aspekt…
      Što se slike evnuha tiče… pa dobro nije baš toliko strašna kao što bi se pomislilo… 😕
      Ja recimo nikad nisam to zamišljao tako dok nisam pročitao tu knjigu o princezi Sultani 🙄

  3. 26. marta 2012. u 22:52

    Strašna je sudbina i evnuha i kastrata. Gledala sam film o Farineliju. Ma, sve zbog glasa, neverovatno! Muško a peva kao neka pi’kica, d’ izvineš!
    Neću da gledam unapred, znam da bih mogla, ali neka, ovako, polagano. Vidim i sama da je Maman glavna u Haremu, a Sultan je samo trebalo da poželi „punu“ postelju! Vidim da je i Ibrahim imao dobrog udela u odabiru „piletine“ za Gazdu!

    • 26. marta 2012. u 23:35

      Je si videla to za farinelija… a još je dobro i prošao… a sve radi novca, slave ili da služi nekome…

      Razumem zašto ne želiš da saznaš kako su istorijski događaju vodili Tursko carstvo, to bi bilo kao da ti neko u krimiću kaže ko je ubica… ali mene je interesovalo i sada sam malo nešto saznao o tom periodu civilizacije.

      Uživaj u seriji, jer i ja volim da gledam… 😉

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

