Početak > Život > Stara i dečko

Stara i dečko

24. decembra 2011. Ostavite komentar Go to comments

Pre neku godinu, putovao sam kroz Belgiju i naišao na grad Lijež. Bilo je oko podneva i mesto je bilo pusto. Sva mesta u Zapadnoj Evropi su uglavnom pusta; noćni život uglavnom ne postoji, prodavnice su zatvorene a ljudi rade ili su u kućama. Jednom nedeljno je pazarni dan kad gradovi ožive, napune se ljudima i sve počne da blista svojim punim sjajem. Vikendom ljudi sa svojim porodicama odlaze u prirodu i relaksiraju se. I tako život teče u tim prelepim, čistim, sređenim gradovima… osim u nekoliko turističkih mesta kao što je Beč, Pariz, Keln, Berlin… gde se živi 7/24.

Tako sam i ja stao u Liježu i posmatrao divnu arhitekturu, nesmetano i ležerno. Pažnju mi je privukao jedan par koji je čas se  držeći za ruke, čas zagrljeni, ljubakajući se i pipkajući, prošao pored mene. Ništa neobično, pa u Beogradu samo što se ne valjaju po travi u sred bela dana… da gospođa koje je držala pod ruku dečka nije imala nekih 55 godina, dok je on bio mladić od najviše 25. Ona je bila belkinja, plave kratke kose, uteguta u firmiranu odeću i zategnutog lica nekom intervencijom plastičnog hirurga. Mladić je bio izrazito crn, očigleno doseljenik iz neke Afričke zemlje, i očigledno zadovoljan.

„Verovatno je žigolo“ – pomislih i čim su zamakli za ugao, prestao sam da mislim o tom neobičnom paru.

Interesantno je da se i meni tako nešto dogodilo sa mojih 19 godina, kada sam počinjao život muškarca u jednom velegradu.

Bio sam sa svojim društvom u hotelu Union, nas 4-tvoro za stolom, mladi, veseli, nasmejani, bezbrižni… pevao je Zvonko Bogdan, mi pijuckali neko vino i uživali u muškim razgovorima. Ma, nešto mi je stalno smetalo… neki pogled sa susednog stola me je non-stop fiksirao. Pogledao sam. Dve starije gospođe od nekih 50-60 godina su sedele same za stolom, a jedna od njih kad uhvati moj pogled, mi blago namignu i zamahnu glavom da dođem da sednem za njihov sto. Zabezeknuo sam se, ali sam lagano odmahnuo glavom i odvratio pogled i nastavio da se šalim sa svojim drugarima. Posle nekoliko minuta, ponovo sam pogledao u pravcu tih „dama“ i videh da tu sedi neki dečko mojih godina u živom razgovoru.

Znam da razlika u godinama između muškarca i žene obično ide u korist muškog pola i to neznatno, možda par godina, tamo-vamo. Naročito ako je u pitanju brak, jer razmišlja se o deci a vršnjaci se najbolje razumeju… ne postoji tkz. sukob generacija.

Ne bih ni razmišljao o ovoj temi da nisam pročitao jedan blog pre neki dan. Zainteresovalo me je šta to tera starije žene da se udaju za znatno mlađe muškarce. Da li je u pitanju ljubav!? Da li je u pitanju sujeta, nesigurnost, pakost… Zašto te žene ne nađu svog parnjaka, pa mnogo zajedničkog postoji između dvoje sličnih godina, nego kada je razlika 10-15 godina u korist žene. Da li je u pitanju seksualna nazasitost… ili, kao kad matore keše šetaju mlade sponzoruše, samo da bi bili viđeni i izlečili neke svoje komplekse, tako se i ove vremešne dame hvale svojim mladim muževima, pokazuju ih u javnosti, grle i ljube i vešaju se o njih kao ukrasi na božićno drvce. Baš kao matora Belgijanka sa početka ove priče.

A šta je u glavama takvih muškaraca… novac… nesigurnost… edipov kompleks… nikada mi potpuno neće biti jasno.

Kategorije:Život Oznake:, ,
  1. 24. decembra 2011. u 23:33

    Eh, Aleks ni meni to nije jasno, ali neka – svako nađe ono što traži. Možda neko nikada ne odraste…

    • 26. decembra 2011. u 11:35

      Pa jeste, ima i toga… ali jednog dana moramo odrasti, jeste bolno saznanje, ali je tako… inače smo izgubljeni i tražimo „zamenu“ za mamu / tatu. 😉

  2. 25. decembra 2011. u 12:39

    Pravo da ti kažem, ne znam ni ja. Znam samo da se i meni upucavao dosta mladji od mene, oženjen, zgodnom ženom, njegovom vršnjakinjom, pre dve tri godine, mislim da sam i pisala o tome. Uopšte ne razumem koja je bila njegova ideja. Još jedna recka ili mu se učinilo da sam „zagorela“, da izvineš. Ma, tako sam ga kaširala da se sve pušilo. Mada, nije bilo lako. Slao mi je silne poruke, e mailove, ma, strahota jedna. Vidjamo se svaki dan, mada ja gledam kroz njega, kao da ne postojil.

    Inače, poznajem jednu ženu, koja se rano udala, rano rodila, pa, kada joj je sin počeo studirati, dovodio je kući drugara u koja se keva zaljubila. Tajno su se nalazili. Naravno, pukla je tikva, sin je saznao, nije dugo mogao da joj oprosti. Zaboravih da kažem, bila je razvedena. I svaka sledeća veza joj je bila: mladji muškarac od nje!

    A te kvočke, koje šetaju „piletinu“, verovatno su seksualno ugrožene, koji bi drugi razlog bio?
    Nije mi jasno,kako se tim klincima ne gadi sex sa tim starkeljama? Verovatno je tu lova u pitanju!
    Ma, uostalom, svako je zaslužio ono što ga snadje! 🙂

    • 26. decembra 2011. u 11:44

      Da sećam se te priče… interesantno je to. Meni je još čudnije da mnogo mlađi (tu mislim preko 15 godina razlike) muškarci se udvaraju starijim ženama. Dobro, možda naš „prokleti“ muški instikt je malo pobrljavio 🙂 , ali šta stare žene od 60 godine žele od momaka od 18 – 20 godina. I to je „Casual sex“, ili seks za jednu noć, sad i više nikada…
      Ma u pravu si, meni ne smeta, ne učestvujem i imam svoj život, ali eto videh to nekada pa napisah. Iskreno slikao sam ih iz „prikrajka“, da me čamuga ne pojuri i izmlati što ih fotografišem, i sada tražim po arhivi na kompjuteru i ne mogu na nađem. A interesantno, mladi crnac i matora belgijanka…

  3. Marko - Buki blog
    26. decembra 2011. u 15:55

    Aleks imas dve stare izreke : Bez starca nema udarca ..Stara koka dobra juha i ona Piletina se za prste lepi 🙂 Mislim da u tim situacijama koje si opisao mladji partner trazi iskusnijeg partnera koji ce ga nauciti svemu i svacemu dok matorka trazi mladjeg koji ce izdrzati duze od petominutnog seksa pod dejstvom vajagre 🙂

    • 26. decembra 2011. u 18:50

      Joj Marko… ja sam ti sada taj „starac“ i mogu ti reći i nije neki udarac 😀
      Što se tiče Vijagre, probao sam je, (i uvek ću) i ako je čovek zdrav tada to nije 5 minuta… tada uz tu pomoć seks zaista postaje vrhunski. 😉
      A da ima zgodnih žena od 50-60 godina to stoji… ali bre 30 godina razlike, nije li malo mnogo…

  4. 29. decembra 2011. u 19:40

    Imam samo jednu recenicu.

    Ja sam sina sebi rodila, ne treba mi da „usvajam“ tudju decu )))))))

    • 29. decembra 2011. u 21:04

      He, he, he, ova ti je dobra 🙂

  5. 31. decembra 2011. u 12:14

    Slažem se da je čudno. Nemam objašnjenje za taj fenomen ali mi je još čudnije što se ova pojava tako jednostrano obrađuje, Meni je recimo, podjednako čudno zašto bi mlada devojka puna života, zategnute svilene kože, čistog i naivnog uma rašila da podeli život sa muškarcem 20 -ak i + godina starijim od nje sa brakom i decom iza sebe ili još gore ako je još uvek u braku,sa borama na licu i smanjenim tonusom mišića. To je, složićete se, mogo češća pojava kojom se ljudi iz nekog neobajšnjivog razloga mnogo manje bave. Još nisam naišla na ozbiljnu diskusiju, blog ili bilo šta slično koja se time bavi. Ako znate odgovor za tu situaciju onda znate odgovor i zašto se starije žene upuštaju u veze sa mnogo mlađim muškarcima. Ja ne znam pa su mi zbog toga obe situacije podjednako fascinantne. Poznajem baš jednu devoju koja bukvalno može da bira sa kim će biti a odabrala je čoveka u braku koji ima 24 godine više iskustava od nje. Ona nije glupa, nije slepa i nije sponzoruša (prilično je imućna i nikada nista posebno od njega nije ni dobila za 4 godine koliko su zajedno) jednostavno je to kratak spoj u njenom mozgu. Pitala sam je da mi objasni i nije znala ni sama zašto to radi. Posebno otežavajuća okolnost u tim situacijama je i to što taj muškarac koji eksperimentiše sa starijim gospođama može i sa 40 godina da se oženi i ima decu i normalnu porodicu dok ona ima oko 30 godina i još ne vidi kraj toj vezi ni u najavi a za to vreme biološki sat joj sve glasnije kuca. E to je zaista čudno!

    • 31. decembra 2011. u 14:58

      Hmmm, Ljubice, nisam psiholog i meni je mnogo toga nejasno. Mislim da je u oba slučaja samo puki interes, mada nisam ni za to siguran. Ja imam 50 godina i nedavno se u mene do ušiju zaljubila devojka od 19. Morao sam očinski, sa puno takta da objasnim da to nije moguće i da ne želim da povredim njena osećanja, ali mislim da je njoj najbolji par neki njen vršnjak. Odgovor je bio da njeni vršnjaci su površni, glupi, bez nežnosti… Da sam bio neko đubre, mogao sam iskoristiti to mlado biće, ali jednostavno to nije u mojoj psihi.
      Tako kao i ona baba koja mi se nabacivala kada sam ja imao 19 godina, tako se meni dedi nabacivala devojka od 19. Život, zaista piše romane. 😉
      Jedno od objašnjenja može biti neprevaziđen Elektrin ili Edipov kompleks, ali o tome najbolje da pitamo moju drugaricu Sofiju ( http://sofija6.wordpress.com/ )koja se u to razume. 😀
      Drago mi je da si svratila i lepi praznici 🙂

  6. 1. januara 2012. u 04:12

    Haha Alex, izgleda da me dobro poznajes cim si znao da cu zagristi na mamac. 🙂
    U svakom slucaju, ideja ti je odlicna. 😉 Ja tebi kao i svim posetiocima tvoga bloga takodje zelim srecne Novogodisnje praznike.

    S paznjom sam procitala sve komentare i odmah se primecuje da su ih pisali duhovno uravnotezeni ili zreli ljudi. Mislim da svaki od njih na svoj nacin osvetljava ovu pojavu.
    Ljudska psiha je kompleksna jer predstavlja proces promene i razvoja, te je nije moguce tacno odrediti ili definisati usled njene dinamicnosti. Svako od nas dozivi odredjene traumaticne dogadjaje, koji (ukoliko se potisnu ili ne prevazidju) formiraju snazna osecanja sto navode na iracionalno ponasanje, zablude kao i nezrele ili nepromisljene postupke, o cemu sam ja vec pisala kada sam objasnjavala Polusvesni ego.

    To je jedan od razloga zasto je neophodna samospoznaja u vidu obelodanjivanja svih svojih osecanja, potreba, zelja, misli i nagona (ma koliko da su oni bolni ili neprihvatljivi). Jer, fantom se uvek krije u tami. Onog momenta kada se osvetli tama, nestaje i fantom.

    Dovoljno je samo pogledati statistiku i utvrditi da takve veze nisu dugotrajne, usled toga sto su povrsne i sto se njima ne uspostavlja dublja konekcija ili sto se njima ne zadovoljavaju dublje i kompleksnije potrebe ljudi. Medjutim, svaki covek se nalazi na svom jedinstvenom stepenu razvoja, tako da su razlike u ponasanju neminovne. Zato i takve pojave postoje.

    Tvoj postupak s mladom devojkom je za svaku pohvalu i priznaje. Njime se pokazao zrelost i cvrst karakter. Verujem da vecina duhovno uravnotezenih ili zrelih zena ne pomisljala na vezu s mladjim ljudima posto takve veze cesto reflektuju povrsnost i nezrelost, tako da bi takvom vezom pre osecale sramotu, ponizenje ili vlastitu nefunkcionalnost nego zadovoljstvo.

    • 1. januara 2012. u 15:14

      Sofija, drago mi je da si svratila i pomogla nam u našim razmišljanjima. Ja redovno pratim sve što ti napišeš, jer me to jako zanima, premda slabo ostavljam komentare. Pa mi se uostalom dugo i poznajemo (preko bloga, naravno 🙂 ), tako da sam znao da si ti prava osoba koja može svojim komentarom da nam približi ove pojave.
      Hvala na čestitkama, pa se čitamo. 🙂

  7. 1. januara 2012. u 19:06

    Hvala i tebi na pozivu kao i gostoprimstvu. 😉 🙂

  8. 10. januara 2012. u 00:44

    Vidim da sam te inspirisala svojim tesktom te osecam potrebu da i ja tvoj prokomentarisem 🙂 . Zapravo,niti sam neuravnotezena ,niti imam traumaticna iskustva i smatram se jednu od jako zrelih i zdravo ambicioznih devojaka{ sto pobija Sofijinu teoriju} , elem, zelim reci da veza sa starijim covekom moze biti jako kreativna ,strasna,puna iznenadjenja i iznad svega poucna. Toliko stvari sam naucila od coveka sa kojim sam 3 godine ,i jeste bilo uspona i padova kao i u svakoj vezi,ali sve se to prevazidje razgovorom i kompromisima,i ni jednog trenutka ona druga strana nije bila ostecena ili povredjena. I,moram priznati iako je jako imucan i na polozaju nikada- podvlacim nikada sebi nisam dozvolila da njegovo finansijsko stanje bude primarno,cak sta vise sam se izborila da budemo jednaki po pitanju placanja odmora,pica,vecera i ostalih stvari tako da i teorija o sponzorusama otpada. I odbijam da verujem da se sve svodi na mladalacku glupost i neiskustvo,i verovacu u ljubav i postovanje izmedju partnera kolika god da je razlika u godinama , dokle god budem disala .

    • 10. januara 2012. u 09:15

      Uh, moćno ženče, baš si me iznenadila ovim komentarom. Odmah sam otišao na tvoj sajt da vidim o kom je tekstu reč. Ne, nisi mi ti bila inspiracija…
      Vidiš tekst govoru o starijim ženama, i to mnogo starijim, koje traže „ljubav“ nekog mladog momka. Odmah se vidi da to nije slučaj kod tebe, zar ne? Tako da ako si se osetila prozvanom ili uvređenom, nema razloga. Ako si ti srećna sa tvojim čovekom, veruj mi i ja sam srećan zbog toga, jer mnogo nesreće u nekom društvu nikome ništa nije donelo.
      Inače, ja tekstove pišem unapred, osim ako nisu inspirisani nekim drastičnim događanjima u društvu. Tako da i sada imam na čekanju nekoliko tekstova. Ovaj tekst je pisan u junu prošle godine i nalazio se na mom drugom blogu, ko ga je tamo čitao setiće se. 😉
      Inače raspadaju se i opstaju veze i dva vršnjaka, pa tako i veze dva bića različitih doba. Sve je to normalno, tako ne uzimaj mnogo zdravo za gotovo šta drugi misle. Živi svoj život, i budi srećna 🙂

      • 10. januara 2012. u 15:09

        U tome i jeste stvar! Zelim da ljudi osete bar delic srece koju ja osecam i ovaj svet ce biti znatno sigurnije mesto gde necemo razmisljati o bojama,dobima ,kulturama,veroispovestima … All you need is love!

  9. 16. januara 2012. u 17:27

    Od svih komentara koje sam procitala, meni najblizi je onaj koji je napisala @ Mocne Zene. Za sad ne bih nista ni dodala ni oduzela njenom tekstu, ali kad mi se utisci slegnu – mozda i hocu. Pozdrav Alex :D.

    • 16. januara 2012. u 19:04

      Drago mi je tvoje mišljenje, Tanja… i unapred se radujem tvom komentaru koji će uslediti. Čitamo se 🙂

  10. 10. septembra 2012. u 16:06

    Ponovo sam procitala tekst i pade mi na pamet jedna otrcana fraza koja se obicno upotrebi u ovakvim situacijama: Ona zna, a on moze … 😆

    Ako im je dobro, ma neka uzivaju iz kog god razloga da su skupa. Zivot je kratak (zagrizi batak :D) i dovoljno tezak da bi smo odbili neke lepe mogucnosti od sebe, samo zato sto nisu drustveno prihvatljive :OK: :D.

    • 10. septembra 2012. u 16:31

      Ma razumemo se u potpunosti 😀
      Ali vidiš, sada sam ja u fazi „bez starca nema udarca“, i nešto me ne privlače devojčice od 20 i kusur… ipak bih se radije spanđao sa nekom svojom vršnjakinjom 😕

      • 11. septembra 2012. u 11:44

        Ni ja sebe bas ne mogu da zamislim sa nekim „piletom“ kojem mlekce kaplje niz bradu, ali mozda me jos nije dovoljno drmnula „kriza srednjih godina“ :lol:. Mislim da sam juce citala jednu interesantnu pricu na temu nalazenja odgovarajuceg partnera i shvatila da nisam sama u razmisljanju da se nesto ozbiljno izmestilo u musko-zenskim odnosima (ili ja ispadoh iz sina novih „ljubavnih trendova“ :roll:).

        • 11. septembra 2012. u 13:00

          Joj, „ne smem“ da pričam mnogo o mom ljubavnom životu… znaš, ovo čitaju i moji rođaci i deca, pa ne ide… a ima, nije da nema 😀

          • 11. septembra 2012. u 20:50

            Shvatam, shvatam… Meni nije toliko stalo do kvantiteta (mada prijaju obozavaoci, svakako :D), ali kvalitet … to mi je vec veci gusht :lol:.

  1. 24. decembra 2011. u 16:41

Ostavite odgovor

