Početak > Muzika > Nancy

Nancy


Svi znamo kako je građanski rat u Libanu razorio tadašnju državu i Bejrut je postao sinonim za stradanje kao posledica ljudskog ludila. Osim ovoga verovatno malo toga znamo o ovoj zemlji, kao uostalom što malo znamo i o ostalim dešavanjima i državama u svetu. Ali dobro, zato je blagodet interneta približio svim ljudima mogućnost da u dva – tri otkucaja po tipkama tastature dođu do saznanja za koja su nekada trebale godine.

Tako sam i ja „upoznao“ jednu zaista simpatičnu pevačicu sa tih prostora, po imenu Nancy Ajram. Činjenica da je prodala preko 12 miliona albuma (CD-ova) govori o njenoj popularnosti, ali mene je jako iznenadio kvalitet njenih video spotova, kombinacija komike i jednostavnosti.

Čisto da razbijem monotoniju blogovanja, evo reših da podelim ovo svoje „saznanje“ sa vama, dragi prijatelji blogeri.

– – –

– – –

Kategorije:Muzika Oznake:, ,
  1. 19. marta 2011. u 09:57

    skroz veselo 🙂

    • Alex
      19. marta 2011. u 13:52

      Znaš šta mi se dopalo, Tangolina… što sve izgleda lepršavo, prirodno, neopterećeno… znam da je to izašlo iz Coca-Coline kuhinje i jako je komercijalizovano, ali je barem sa stilom. 🙂
      Nema napumpanih grudi, golih stražnjica i glasivnih mogućnosti od dve note, koje izbacuje Grand i Pink. 😕

  2. 19. marta 2011. u 10:07

    Način pevanja podseća me na Ofra Hazu

    • Alex
      19. marta 2011. u 13:52

      Heh, Exxx, dobro si to primetio 😀

  3. 20. marta 2011. u 00:41

    Mnogo simpatična ova cura Als, a kako maše kukovima u onom prvom spotu – i meni se dopalo 🙂

    • Alex
      20. marta 2011. u 10:19

      Ova cura ima 28 godina, a izgleda kao da joj je 19 🙂
      A ta vrsta mešanja kukovima je svim ženama na orijentu, Indiji, dalekom istoku u krvi. Čim čuju neku muziku, refleksno krenu da se njišu… 🙂

      • 25. marta 2011. u 21:04

        Zanimljivo, baš zamišljam njih na ulicama kad im neko pusti muziku 😉

        • Alex
          28. marta 2011. u 08:56

          Uh pa ne znam baš za ulicu 😕 … tu gde sam ja bio, nisu plesali po ulicama, ali zato u zatvorenom prostoru, sve je puno ritma 🙂

  4. 20. marta 2011. u 19:52

    Biće da imam nešto orijentalne krvi…retko mirujem kad čujem dobru muziku za ples. A u potpunosti si u pravu za spontanost i neko pozitivno raspoloženje koje preovladava uz te note. Možda je koka-kolina kuhinja, ali je svakako preferiram u odnosu na gole pinkuše 🙂

    • Alex
      20. marta 2011. u 23:13

      He, he Tangolina… izgleda da je to svim ženama u krvi… samo su neke zaboravile na to 😉
      Ma malo lepršavosti u ovom sumornom svetu nije na odmet, pa makar i pod Coca Colinom dirigentskom palicom. 🙂

  5. 21. marta 2011. u 10:38

    Alex,ovo je pravo osvezenje,prvi spot me odveo bas daleko… 🙂

    • Alex
      21. marta 2011. u 11:00

      Milina, i mene 🙂
      Sve u spotu je odrađeno vrlo profesionalno, a najžešća je baba koja brani devojkama da flertuju, a i posmatranje momaka kako se kupaju… 😆
      …i to sve bez napumpanih grudi, bez napućenih usana, bez šminke Čiroki indijanaca, sve prirodno i lepršavo… 🙂

  6. 27. aprila 2011. u 13:45

    Veoma lepa devojka, a glas me podseća na Ofra Hazu.

    • Alex
      27. aprila 2011. u 19:22

      Eh, mladosti… svaki njen spot me potseća na mladost i bezbrižnost. Zato i pogledavam ponekad… 😉

  1. 11. decembra 2011. u 01:50

Ostavite odgovor

