Početak > Ljubav, Porodica, Zabava, Život > Objavljujem rat… u duhu praznika!

Objavljujem rat… u duhu praznika!

24. decembra 2010. Ostavite komentar Go to comments

Ne, dragi prijatelji, nisam pošao stazama džihada, krstaša ili Džingis Kana, i ne zveckam oružjem jer sam poblesavio pod stare dane.

Jednostavno dok traju ovi praznici, novogodišnji, hrišćanski ja objavljujem rat lošim mislima, gramzivim željama, sumnjivim namerama, užasnim vestima, mrzovoljnim glasinama, depresivnim komentarima, teorijama zavere i kataklizmičkim blogovima… i hoći da sa svojom porodicom, sa svojim prijateljima i sa svima vama blogerima provedem jedno vreme posvećeno samom sebi i pozitivnoj misli i energiji.

Moram da priznam da je doček ove godine, što se tiče finansijske situacije moje porodice, mnogo bolja nego što je bila prošla. Ako smo prošle razmišljali kako da kupimo hleb i prodavali smo porodični nakit, ove godine već imamo novaca za pristojan ručak. Ali, da odmah razočaram one koji misle da je to zasluga uspeha mudre politike naše Vlade. Firma u kojoj sam radio je na pragu propasti i morali su da mi isplate sve zaostale plate. Takođe majka mi je umrla, moja velika podrška u životu, i primamo zaostale penzije koje joj je Država ostala dužna. Zato mi danas imamo bogati novogodišnji ručak a šta će biti dogodine, jer kao što rekoh ja ne radim, sin je dobio otkaz a i kćerka od Nove Godine više ne radi. Ostaju samo još tri školarca i bolesna supruga.

Ali život je lep… nažalost to shvatamo tek kad se nađemo u neprilikama… i stoga….

SVIMA ŽELIM SREĆNE I VESELE NOVOGODIŠNJE I DRUGE PRAZNIKE MA KOJE GOD VERE, RASE ILI NACIJE BILI

– – –

– – –

 

  1. 24. decembra 2010. u 13:57

    Htedoh da napisem slican post, mozda i hocu…bes ga…srecno vam bilo drug!

    • Alex
      24. decembra 2010. u 15:21

      Hvala Zelena… srećno i veselo i tebi… moramo misliti pozitivno, zar ne 🙂
      Vidiš kako smo pomislili na istu ideju u istom trenutku 😉 . Ja sam bio malo brži, beš ga ipak sam ja Lav 🙂 , ali se već unapred radujem tvom postu, jer znam da ti to umeš mnogo lepše da uradiš od mene 😀 .
      p.s. juče sam bio u knjižari Vulkan u Sremskoj i vidim poznato lice u holu; viknuh „Gde si Zelena, druže blogerski“, kad me dotična dama ispravi; „Izvinite, gospodine, ja vas ne poznajem. Ja ovde samo potpisujem svoje knjige!“. 😉 🙂

      • 24. decembra 2010. u 20:32

        Alex, ne zaHebavaj znas 😛
        Ako napisem post, bice kuku lele u kakvom sam raspolozenju 👿

        • Alex
          24. decembra 2010. u 20:50

          He, he, Zelena, ne možeš da me najediš… sada sam kao oni budistički sveštenici, koji se naduvaju travom i samo se smeškaju, ma šta da im kažeš 🙂
          Uostalom čemu lažna skromnost, bolje pišeš od mene, šta ima tu da se priča… 😀

          • 25. decembra 2010. u 02:27

            Ti pises muski ja zenski i to je jedina razlika 😛
            Necu tebe jediti, sebe cu i sve praznike :mrgreen:

  2. 24. decembra 2010. u 14:33

    Nekako još ne uspevam da osetim duh praznika i onu neku sreću ili kako već to stanje da nazovemo. Stislo me nešto i tužna sam, valjda će me proći za koji dan. Tebi i tvojoj porodici želim svu sreću, zdravlje i bezgranično puno ljubavi.

    • Alex
      24. decembra 2010. u 15:24

      Pa znaš kako, Čarolijo. I ja sam se osećao bedno, ali deca juče okitiše jelku, počeše razgovori o poklonima i blagdanskoj trpezi, i sva ta mladost i energija me nekako oraspoloži, pa iz svega toga eto i mog bloga. Mi malo ranije slavimo Božić, pa videćeš kad i tvoji „klinci“ počnu da pričaju o tome i tebi će se povratiti raspoloženje.
      Važno je da zračimo pozitivno, pa će ljubav i sreća same doći, što ti ja od sveg srca želim. 🙂

  3. yelimir
    24. decembra 2010. u 21:33

    Znači, dok jednom ne smrkne drugom ne svane?

    • Alex
      24. decembra 2010. u 23:13

      Ne funkcioniše to baš uvek tako, Želimire. Ovde nam svima smrkava, na žalost… ali u duhu praznika, ma baš me briga do 2011… 😉
      Drago mi je da si svratio 🙂

  4. 24. decembra 2010. u 23:04

    I mene si rastužio vestima, no, život ide dalje, pa, makar u ovim praznicima da malo uživamo i zaboravimo na velike muke koje nas sve pritisle.
    Puno te pozdravljam i želim tvojoj porodici lepšu budućnost i srećni praznici! 🙂

    • Alex
      24. decembra 2010. u 23:18

      Dudo, nema mesta tugi… veruj mi… 🙂
      Ovo je dan radosti, po hrišćanskoj dogmi, pa ako je tako – da poslušam 😉
      Uostalom, ko zna zašto je sve to dobro. Živa i zdrava ti nama bila i veliko hvala na čestitkama. 🙂

  5. 25. decembra 2010. u 02:18

    Toooo!! Srećno nam svima bilo druže!!! Svako zašto ima svoje zato 🙂

    • Alex
      25. decembra 2010. u 17:22

      Perlice, sretno ti nama došla nazad, sada će opet biti lepih i interesantnih priča. Eto već boljitka u Novom Letu. 🙂

      • 25. decembra 2010. u 17:57

        Hvala ti Alex, ali ja u stvari još nisam tu na žalost…Gvirnem malo kroz prozor s vremena na vreme da vidim šta mi radite tamo i da vam mahnem samo-koliko da me ne zaboravite 🙂

  6. 25. decembra 2010. u 12:10

    Dragi Als, baš mi je drago da si odlučio da objaviš rat negativcima!
    Nemoj samo mene da gađaš, predajem se bez borbe 🙂
    Drago mi je da si savladao loše misli… biće svega dok je nama naše porodice, prijatelja i zdravlja.
    Jedna od velikih istina je da mi volimo da se uhvatimo za nesreću i sami sebe zakopvavamo. Nećemo u ove praznične dane! Hajde da se naoružamo osmesima. Ko sme da nas mrači?

    • Alex
      25. decembra 2010. u 17:34

      Nema razloga za bojazan, Breskvice, ti u mojim očima nisi negativac – čak šta više 🙂 . Pa vreme je i ja da savladam lošu karmu… samo nešto kukam cele godine… ajmo napred… da opovrgnemo tu veliku istinu o kojoj pričaš…
      Evo ja sam namestio masku sa osmehom još juče i ne skidam je do kraja praznovanja 😆

      • 27. decembra 2010. u 18:34

        Tako je Alex, ne skidamo maske smajlija do proleća, a posle ćemo da vidimo 🙂

  7. 26. decembra 2010. u 00:25

    Lepe misli saljem,sve ce dobro biti,radost je u malim trenucima,hvataj ih,srecno…

    • Alex
      26. decembra 2010. u 13:26

      Milina, hvala na lepim mislima i na tvojoj poseti mom skromnom blogu. Nadam se da ćemo se i dalje družiti i razmenjivati misli.
      Sve najlepše i sreće tebi i tvojima za ove praznike 🙂

  8. 27. decembra 2010. u 12:23

    Potpuno te razumem Alex. Ja sam taj rat objavio odavno i u skoro istoj situaciji u kojoj si ti sada. Bilo je: da li ćemo imati novca za taj pristojan ručak na novogodišnjoj trpezi kad platimo sve lekove koji su se morali kupiti za bolesnu suprugu, iako smo znali da je sve uzalud. Kada je to uzalud postalo stvarnost, shvatio sam da je život čudo koje mora dalje i da bi imao smisla morao sam da objavim taj rat koji si i ti sada objavio.
    Tebi i tvojoj porodici želim da rat koji si objavio postane način života u skromnom blagostanju, za kojim svi mi vapimo.

    • Alex
      27. decembra 2010. u 14:28

      Dragi moj prijatelju, tvoj komentar mi zaista neizmerno mnogo znači i znam da ovo što se nama dešava nije ništa novo pod kapom nebeskom, ali za nas je novo i da je ovo jedan od stadijuma duhovnog sazrevanja. To sazrevanje ponekad mnogo boli, ali verovatno kroz to postajemo bolji ljudi, vredni nama i našoj okolini.
      Život je kao talasi na moru, čas smo gore i vidimo pučinu na horizontu, a čas smo dole i oko sebe vidimo samo uzburkanu vodu. Nekada naiđe i cunami pa nas odnese kao ljusku oraha, a nekada je i bonaca kada je sve mirno pa nema bure na vidiku.
      Mudri smo mi ljudi, Arči, ali mudrost nije virus pa de se prenosi sa jedne osobe na drugu. Svako je mudar na svoj način.
      Želim ti sve najlepše za ove praznike, i ne samo za njih, već uvek u životu, da pišemo lepe priče koje su svojstvene samo nama i da se družimo i dalje u društvu ovih lepih, prijatnih i pozitivnih blog-dama. 🙂

  9. 27. decembra 2010. u 22:07

    Pridružujem se vojsci u ovom objavljenom ratu! 😉
    Želim ti sve najbolje Alex! 🙂 Živeli, pa da se čitamo još dugo! 🙂

    • Alex
      28. decembra 2010. u 16:06

      Školjkice dobro došla u ovu vojsku bez generala, ali sa jakom voljom 🙂
      I ja tebi želim sve najbolje i najlepše u Novoj Godini i naravno, da opet počneš da pišeš punom parom 😀

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

