Početak > Fotografije > A sad nešto sasvim drugačije

A sad nešto sasvim drugačije

9. decembra 2010. Ostavite komentar Go to comments

Došla je zima, hladno, sedim u kući i ništa ne mogu da radim što sam planirao od ranije. Čistim svoj lap-top od viška programa, slika, muzike… tako naiđoh na nekoliko interesantnih sličica iz proteklih 6 meseci. Pošto pišem sve neke ozbiljne, tmurne, svakodnevne teme, ajde malo da postavim koju sličicu, čisto da razbijem monotoniju.

– – –

 

Ova roda je letos krenula da prelazi Zrenjaninski put i to po sred pešačkog prelaza, ne obazirući se na pešake i automobile.

 

– – –

 

Ova gospođica kobila je na poslednjoj fijakerijadi u Borči pokazala najnoviju frizuru.

– – –

 

Ovo pile se lepo snašlo i iskoristilo svoju mamu koku kao besplatni prevoz.

– – –

 

Od 15 tovnih ćureta čak 10 je bilo ćurana, možete zamisliti paradu ovih lepotana od 30 kilograma.

– – –

 

Njihova mama mi je pojela jedno pile, zato sam ja otkopao gnezdo i pronašao ove pacovčiće od nekoliko dana starosti.

– – –

 

Imao sam samo 8 godina kada sam izvezao ovaj goblen svojoj majci za 8 mart. Ona ga je uramila i čuvala do svoje smrti. Sada je zajedno sa njom u sanduku i na onom svetu.

– – –

 

Balašević je imao strašnog petla, a ja imam strašnog mačka. Ovde je upravo ulovio miša i čeka da malo prezalogaji.

– – –

 

Dođe jesen i vreme klanja kokošaka, ćurki i druge peradi. Ova koka je malo predahnula pre nego je završila u loncu.

– – –

 

Prvi čas seksualnog vaspitanja počinje temom "seks bubamara na listu trešnje".

– – –

 

Kako najlakše preneti male pačiće nego ih smestiti u stari stolnjak.

– – –

 

Moja tašta je piroćanka, a ja sam iz srema. Ovde ja nju začikavam upoređujući piroćansko i sremsko jaje.

– – –

 

Isti komentar kao i za gornju sliku.

– – –

 

  1. 9. decembra 2010. u 23:23

    Odlicne slike, sem one s pacovcicima, fuj su 🙂

    • Alex
      10. decembra 2010. u 09:26

      Zelena, kad sam se doselio u Borču, bilo je pacova i miševa puno dvorište. Tada su moji psi i mačke zavele red. Ali kako sam opet počeo da držim kokoške, doselili se se opet i udavili mi jedno pile. Ja sam tada iskopao njihovo gnezdo i našao pacove stare tek neki dan. Ni ja nisam nikada video tako male pacove. Šta misliš ko se najviše „obradovao“ pacovčićima. 😉

  2. 10. decembra 2010. u 09:06

    Odlične slike, za pacovčiće sam mislila da su male kuce 🙂 , a na zrenjanincu možeš da vidiš sve i svašta, pretrčavaju pešaci, pa što ne bi i roda. 🙄 🙂

    • Alex
      10. decembra 2010. u 09:31

      Čarolijo, na Zrenjanincu je roda viđena iz autobusa kad sam se sa kćerkom vraćao iz grada. A roda ima puno jer su u blizini baruštine pa često idem da uživam gledajući barske ptice. 🙂
      Nažalost od svega na Zrenjanincu najviše ima saobraćajnih nesreća. 😦

  3. veshtichanstvena
    10. decembra 2010. u 10:20

    Roda je prava dama, i može da prelazi put gde god joj odgovara ))))))

    • Alex
      12. decembra 2010. u 15:28

      Veco, a možda je tetka Roda sletela malo da se odmori jer je upravo donela nekome najlepši dar u bošći u svom kljunu, i obradovala ga za ceo život 🙂

  4. 10. decembra 2010. u 18:38

    Roda „majka“, može kako hoće! Stvarno se navikla na ljude i ima poverenja u njih! Čarobna je! 🙂

    • Alex
      12. decembra 2010. u 15:31

      Ha, ha, Dudo, možda je roda krenula kod mene, (navikla da svaki čas nešto donese u zavežljaju, neko malo žgepče), pa se malo zbunila na svom putu. Ali, mislim da će opet kod mene sletati jato roda, kad počnem da postajem deda 🙂 🙂 🙂

  5. 10. decembra 2010. u 18:41

    Ju, pa ne videh i ostale fotke. Pačići su preslatki, a buba mare se sexaju pored obilne ishrane. Zašto da ne? Sve im je na dohvat ruke!

    • Alex
      12. decembra 2010. u 15:32

      Za buba mare moje dvorište je Dolče Vita. 😉

  6. 11. decembra 2010. u 08:35

    Super su fotke, bas su mi prijale uz jutarnju kafu 🙂 . Samo ona obezglavljena koka me malo ….. brrrrrr, ali i to je zivot 🙂

    • Alex
      12. decembra 2010. u 15:37

      Baklavice, slike su izvučene iz mog kompa jer su malo neobične, i drago mi je da su ti se dopale. 🙂
      Mi kad koljemo koke to radimo porodično, ja i sin koljemo i pripremamo vatru, dve kćerke čerupaju a tri pandlaju. Tako ide brže. Ovo je moja kćerka namestila koku da malo „odmori“ dok ne stigne njen red. 😉

  7. 12. decembra 2010. u 23:29

    Daj bože ono za „deda“. I ja jedva čekam da postanem baka. No, za sada, imam moju malu Nanu, sa kojom se mazim i koja mi po „sto“ puta dnevno kaže: Ja tebe puno volim!
    Pa da crkneš od miline. Onda se zagrlimo, pa i njoj to kažem i uživamo! 🙂

    • Alex
      13. decembra 2010. u 13:20

      Videćemo Dudo. Kažu da bake i deke imaju više vremena za svoje unuke, i samim tim su posvećeniji i tolerantniji prema njihovm nestašlucima. Nadam se da će biti tako… 🙂

  8. 13. decembra 2010. u 00:18

    Super su fotke, zaista! I dobro dodju kao predah od dnevnih tema!

    • Alex
      13. decembra 2010. u 13:23

      Hvala Marjane. Svašta se nađe u kompu, i što treba i što ne treba. 😉

  9. 14. decembra 2010. u 20:30

    Sličke su ti efektne maksimalno a tekst ispod im još više doprinosi. Najjači mi utisak za onu sa tvojim ručnim radom, stala mi knedla neka, bre! 😉

    • Alex
      14. decembra 2010. u 22:28

      Hvala ti Školjkice što si primetila moju najemotivniju fotografiju. Tekst ispod malog goblenčića je istinit. Imao sam 8 godina kad sam napravio svoj prvi goblen. Naime moja majka je celog života vezla goblene, dok je nije vid izdao, i svi su uramljeni i krase naše zidove; pa sam eto probao i ja. Ona je zaista držala taj goblen više uzglavlja, a kad je umrla ja sam, uz poslednji poljubac, smestio tu sličicu u njen sanduk.

  1. 10. decembra 2011. u 22:38

Ostavite odgovor

