Početak > Život > Vratija se Šime…

Vratija se Šime…

9. novembra 2010. Ostavite komentar Go to comments

Vratija se Šime, di je bija?
Vratija se jutros, di je bija?

Tri ga dana i tri noći nije bilo kući
nikom nije ništa reka još ga obid čeka

Klapa Kumpanji

Dragi blogeri i još draže blogerke, vaša pozitivna energija mi jednostavno nije dopustila da dugo odsustvujem od druženja sa vama. Čitao sam vaše tekstove, neke i prokomentarisao, ali zbog mnoštva obaveza, nisam mogao biti mnogo aktivan. Nažalost, shvatio sam da su obaveze ostale i ako se rukovodim tom logikom, nikada ne bih nastavio pisanje. Zato, evo me opet tu sa vama…

Neću odmah poćeti sa teškim temama i analizama, već ću preneti neke snimke sa mog prekjučerašnjeg puta u Vrdnik, varošicu i banju u Sremu, na obroncima Fruške Gore.

– – –

 

U Rumi su me dočekali tamburaši i srdačna duša sremska

 

– – –

 

Svim dragim blogerkama dodeljujem po jedno licedersko srce

 

– – –

 

Ovo je mesto gde je pre 40 godina pruga ulazila u Vrdnik

 

– – –

 

Pruga je dalje vodila do ranžirne rampe i depoa, gde je dugo stajao luksuzni voz kneza Pavla. Sada je sve porušeno i umesto šinobusa, Vrdnik se može posetiti samo još taxijem.

 

– – –

 

Centar mesta gde je mesna kancelarija i policija, i kao i svuda u sremskim selima, na centralnom mestu je krst

 

– – –

 

Slike Vrdnika se mogu naći na Ineternetu, a ja bih samo malo da pokažem šarenilo jeseni na Fruškoj Gori

 

– – –

 

Ribizle

 

– – –

 

Nešto što lepo izgleda, ali ga nemojte jesti ako ne želite da vas danima boli stomak

  1. 9. novembra 2010. u 13:32

    Pljesrukamaaaaa 😀
    Uzela licidersko srce Fala 😀
    Aj sad lagano, pisi, a slike su fundamentalne i verujem da vam je bilo lepo.

    • Alex
      9. novembra 2010. u 23:49

      😆 😀 Eto me da vas opet „davim“…

  2. 9. novembra 2010. u 19:15

    Fruška Gora je zaista priča za sebe. Oduševljava me kako se izdigla iz ravnice i često sam razmišljala da li je to možda nekada bilo neko ostrvo? 🙄 Hvala za srculence i dobrodošao nazad. 🙂

    • Alex
      9. novembra 2010. u 23:48

      Hvala na dobrodošlici Čarolija. Fruška Gora je mesto gde sam odrastao i gde žive moji rođaci, pa je normalno da volim da idem tamo. A da li je bilo ostrvo – ne znam. Nije mnogo visoka pa je onda Panonsko more bilo plitko 🙂 . Pre će biti da je Dunav naneo zemlju na tom mestu i tako stvorio planinu…

  3. 10. novembra 2010. u 00:02

    Ja sam iz ovih krajeva, pa mi nekako milo i drago sto vidim, ovo sarenilo Fruske Gore.
    Povratak je najmiliji, onome koji se vrati. Nase je da ga docekamo, onako kako to biva kod pravih domacina.
    Citamo se i dalje…..

    • Alex
      10. novembra 2010. u 10:08

      Divno zemljakinjo, lepa je nasa Fruska Gora… prelepa… citamo se naravo, imam dosta materijala za pisanje (takva nam je drzava – nikad dosadno), iscekujem i tvoj blog pa da zadovoljstvo bude uzajamno…

  4. 10. novembra 2010. u 03:52

    Kad god doša- dobro doša Šime 🙂
    Hvala za srce 🙂
    Fotkice su savršene!
    Klapa Kumpanji? Aha, jedna od boljih…od njih sam izdvojila: Probudi me jutrom… 🙂

    • Alex
      10. novembra 2010. u 10:08

      Perlice, lepo je videti vas opet sve na okupu… 😉 Kao mlad nisam mario za te dalmatinske klape, ali godine cine svoje, pa slusam sve sto je lepo… prilagodjavam sebe drugima, a ne druge sebi… Pozdrav – veliki 🙂

  5. 10. novembra 2010. u 17:45

    E nek si se ti nama vratio, Sime !
    Sjajne slike ! 🙂
    A Kumpanji su odlicna klapa ! 🙂

    • Alex
      10. novembra 2010. u 21:52

      Afroditta, drago mi je da svraćaš…
      Sjajne slike 🙄 , kad mi ti to kažeš, koja fotografiše najlepše slike na blogu, tada je to stvarno kompliment… 🙂

  6. 19. novembra 2010. u 19:21

    Alsss!!!!
    Tako mi je drago da si se vratio!!!
    I hvala ti za srce, divno je!!!

    • Alex
      20. novembra 2010. u 09:25

      Breskvice, vi ste „krivi“ što uopšte nisam ni otišao. Drago mi je zbog vaše pozitivne energije – pa kako napustiti takvo društvo.

      Hvala ti na lepim rečima, Breskvice, 🙂

  7. 23. novembra 2010. u 23:35

    Super su slike !!!

    • Alex
      24. novembra 2010. u 12:07

      Pa eto šta sam uhvatio na „brzinu“… hvala, Breskvice…

  8. Anonimni
    11. avgusta 2013. u 13:06

    Postovani
    Tek sada sam na ovo naisla a vidim postavljeno je pre 3 god. tako da nisam sigurna dali ce naci put koji treba. Fotografije o Vrdniku su interesantne ali tekst uz njih je netacan .Radi se o pruzi . Da ona je postojala tu gde kazete ali isla je sve do Dobocasa gde je bio kamenolom.Ovamo drugi krak je isao do rudnika gde se tovatio ugalj. Tu odmah kod stanice nije bio depo nego lozionica kako se nazivala zgrada u kojoj su vrsene popravke za tehnicke potrebe prvo vojske a onda po njihovom odlasku govorilo se da ce zeleznica da pravi muzej . Dovucene su stare lokomotive (2) a i licni vagon KRALJA PETRA prvog a ne princa Pavla kako kazete. Nazalost kako to kod nas biva nebrigom i lopovlukom sve je razvuceno i unisteno. Imala sam tu srecu da sam odrastala u srecnim vremenima za Vrdnik i za sve nas igrajuci se bas po toj pruzi uvlaceci se kroz prozor tog vagona koji nije bio toliko luksuzan koliko interesantan sa svojim bordo plisanim foteljama …. posutim debelim slojem naftalina….Moju dragu drugaricu Maricu i mene ponekad su i hvatajuci za uvca izbacivali napolje.. Vrdnik je moje najlepse secanje na detinjstvo.. Pozdrav i sve najbolje.

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

