Početak > Život > Zbogom…

Zbogom…


Obaveze, putovanja, lepi i ružni događaji…

Moramo se privremeno rastati, dragi moji prijatelji…

Bilo mi je zadovoljstvo družiti se sa vama…

Nadam se da ćemo se uskoro opet sresti…

Kategorije:Život Oznake:
  1. 3. oktobra 2010. u 14:47

    A? 😯

    • Alex
      3. oktobra 2010. u 15:53

      c’est la vie, Zelena 😕

  2. 3. oktobra 2010. u 16:41

    Als?!
    Verujem da imaš dobre razloge što nas ostavljaš…
    Nedostajaćeš, to znaš, neću da kukam… Ali se nadam da će te put opet naneti na ove staze… Zalutaj ponekad…

    • Alex
      3. oktobra 2010. u 17:09

      Hoće, Breskvice, hoće… ali moram malo da ispauziram… Ti si naša „mezimica“ pa moram da gvirnem malo šta se dešava. Vraćam se brzo… nadam se… Adio

      • 6. oktobra 2010. u 18:23

        Als!!!
        Mrzim rastanke!!

        • Alex
          8. oktobra 2010. u 19:33

          A ko ih voli 🙄 😕

  3. 3. oktobra 2010. u 17:45

    Gde god išao, šta god radio i kako god odlučio neka te sreća prati. 🙂

    • Alex
      3. oktobra 2010. u 18:25

      Hvala Čarolija, držim se one tvoje devize; „Do not give up“… ne može se na sto mesta, neka malo blog odmori od mene, a ja se vraćam sigurno… devojke, super ste, zaista 🙂

  4. 5. oktobra 2010. u 11:36

    You’ll be back, nekako znam! Potrebno je ponekad malo vremena da se čovek odmori od nekih stvari, da energiju i inspiraciju potraži drugde, da napuni svoje baterije! Sve najbolje i do čitanja!!!

    • Alex
      8. oktobra 2010. u 19:27

      Hej, Marjane, drago mi je da te „čujem“ posle dužeg vremena. Čitamo se uskoro – nadam se 🙂

  5. 5. oktobra 2010. u 19:01

    Šta vam je ljudi? Ja mislila vi svi uživate ovde, kad ono, malo malo, pa neko odustane! E, baš mi je žao! Opravdana je samo bolest ili odlazak na dalji put. Pa ti sada vidi u kojoj si kategoriji i da li ćeš dobiti neopravdanih ili opravdanih izostanaka! 😉

    • Alex
      8. oktobra 2010. u 19:33

      Eh Dudo, sve se skupilo po malo, tako da uvek prvo „strada“ zadovoljstvo. Naravno da uživam u vašem društvu, ali malu pauzu moram napraviti. Budi mi zdrava i vesela, kao što samo ti to umeš… Pozzz

  6. 15. oktobra 2010. u 15:42

    Ja sam strpljiva !! 😉
    Odmori se,pa nam se vrati ! 🙂
    Pozdravcic iz Dk. 🙂

    • Alex
      17. oktobra 2010. u 10:33

      Pozdrav i tebi Afroditta, u pravu si treba se malo odmoriti, a eto mene uskoro 🙂

  7. Plava Baklava
    15. oktobra 2010. u 17:05

    Uh, iznenadilo me! U svakom slucaju, sreca neka te prati 🙂

    • Alex
      17. oktobra 2010. u 10:33

      Hvala Baklavice. Čitamo se uskoro… 🙂

  8. veshtichanstvena
    16. oktobra 2010. u 09:36

    Znam za ovakve periode, i znam da ćeš nam se vratiti…)))
    Odmori , skupljaj utiske, i kada se vratiš obraduj nas novim pričama ))))

    • Alex
      17. oktobra 2010. u 10:48

      Veco, ja trenutno nisam u stanju da pišem jer su me stisle druge obaveze, a da bih pisao samo radi pisanja, da moji tektovi ne odražavaju mene i moje razmišljanje, da ne budem neskroman i kažem da moji tektovi nemaju vrednost – to neću. Ne mogu da imam obavezu da svake srede ili petka „moram“ da napišem bilo šta da bih zadovoljio neku svoju sujetu. Zato kažem „zbogom“, jer moram svoju energiju usmeriti na drugu stranu, da li ću se ikad vratiti WordPress-u – ne znam, ali iskreno se nadam da hoću. 🙂
      Btw, drago mi je što je poseta mojim tekstovima konstantna i svakog dana je oko 50-100 poseta i uvek su to novi posetioci i posećuju se stari tekstovi… to mi govori da ti tekstovi ne zastarevaju i imaju neku vrednost, jer ljudi ih čitaju i bivaju potaknuti da razmišljaju o njima… a to mi je i bio cilj.
      Jedino žalim što se izgleda nećemo skupiti svi kod Arčibalda koji nas je pozvao u svoju hacijendu… 😦

      Pozzz

  9. veshtichanstvena
    17. oktobra 2010. u 18:55

    Razumem te Als i sasvim si u pravu…Ti si svojim pisanjem obogatio blogosferu, i nedostaješ već. Ipak….postoji onaj drugi i važniji deo života koji i treba da ima prioritet.
    Što se tiče Archibalda, on ipak živi predaleko ili ja živim predaleko( sve je relativno)))) i jednostavno mi je nemoguće uskladiti vreme.Možda negde bliže, na nekom mestu na pola puta, ko zna )))))))))) Sigurna sam da ćemo se negde već skupiti pre ili kasnije, kada se svima sklope kockice oko obaveza ))))
    Pozdravljam te mnogo mnogo 😆

  10. 26. oktobra 2010. u 15:23

    Usla sam na ovaj Sajt u zelji da nesto procitam, a ako budem znala, nesto i napisem, ali na samom pocetku, vidim odlazak Alexa.
    Citajuci vase reci, nekako i meni zao, kao da sam ga na ovom mestu, dugo poznavala.

    • Alex
      26. oktobra 2010. u 22:07

      Draga Hadžijinice, kad tako pročitam tvoj komentar, bude mi vrlo drago i evo obećavam da ću se potruditi da što pre posvršavam poslove koje sam započeo i početi ponovo da pišem, i što je važnije, da se družim sa vama, dragim ljudima iz blog sveta.
      Nisam otišao zanavek, muvam se ja tu negde, ali dan mi se nešto skratio pa brzo proleti… 🙂
      Puno pozdrava i čitamo se uskoro 🙂

  11. 26. oktobra 2010. u 22:08

    Als, koji je to mandrak sad i u tebe ušao?
    Kud ste svi navalili? Kakva ste to ekipa, ne razumem…
    Znači, kad ti kažem, ne znam šta bih ti rekla !
    Ljuta sam.
    Ok, srećan put gde god išao i vrati se brzooooo ))))

    • Alex
      26. oktobra 2010. u 22:12

      Pišem odgovor Hadžijinici, kad ti pišeš komentar meni… kakva koincidencija. 🙂
      Perlice, vraćam se brzo… 🙂

  12. 26. oktobra 2010. u 22:42

    Dobro. Kad god došo-dobrodošo. U medjuvremenu ti pišem opravdani izostanak 🙂

  13. 28. oktobra 2010. u 14:34

    samo da mahnem u prolazu 🙂

    • Alex
      28. oktobra 2010. u 22:08

      Uzvraćam mahaj 🙂 Jel stigo taj laptop od buraza najzad?

  14. 31. oktobra 2010. u 19:58

    Još uvek ništa novo kod tebe! Pozdravljam te i želim brz povratak! 🙂

    • Alex
      3. novembra 2010. u 07:12

      Pozdrav i za tebe, Dudo. Hvala ti i eto mene uskoro… 🙂

  15. 5. novembra 2010. u 00:07

    🙂 U prolazu 🙂

    • Alex
      5. novembra 2010. u 09:33

      Afroditta, pozdrav i tebi – u prolazu… Kod nas je lep, topao, sunčan period i prosto ne mogu da verujem koliko je priroda lepa… Voda se rasbistrava, oluja se stišava i ja se spremam da se opet pridružim vama – dragim blogerima… Puno pozdrava

  16. 5. novembra 2010. u 02:31

    Als, samo da ti mahnem 🙂

    • Alex
      5. novembra 2010. u 09:33

      Breskvice, tvoja mladost i entuzijazam mi donosi sreću – sada znam da će sve dalje biti dobro…

      Pozzz 🙂

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

