Početak > Porodica > Cowgirls

Cowgirls

21. septembra 2010. Ostavite komentar Go to comments

Sedim sa svojim sinom i pijuckamo kaficu. Kad pogledam njega tek tada shvatim koliko sam omatorio. On je stasao u momčinu od 23 godine, zaposlen, ozbiljniji; a ja sam se otromboljio, postao džangrizav i spor. Dobro, to je i normalno i prirodno, tako i treba, zar ne?

Tako u neformalnom ćaskanju dotakli smo se i „večite“ muške teme, a to su naravno žene.

Kažem mu da ga retko viđam sa devojkama, da nas slabo upoznaje sa svojim poznanicama i da vreme brzo prolazi pa je pametno da se malo ozbiljnije razmišlja na temu svoje budućnosti.

– Ćale – kaže sinko – je si li se ti kao mali igrao kauboja i indijanaca?

Šta sad sa tim hoće.

– Naravno! – odgovaram.

– Pa znaš onda kakvi su kauboji? Bučni, galamdžije, pijani, psuju, tuku se, oblače u jednostavnu odeću, često sa cigaretom u zubima…

– Dobro, tako su prikazani u filmovima – nervozno kažem, šta mi to sad truća – pa kakve veze imaju devojke sa kaubojima?

– Pa vidiš današnje devojke me jako podsećaju na kauboje!

– ?

– Sve se oblače jednako, farmerke i čizme baš kao kauboji, jake šminke kao da su upravo dojahale iz prerije. Svaka obavezno u zubima drži cigaretu, idu ulicama u oblaku dima, glasno vičući i gestakulirajući, baš kao da su se sa nekog ranča zaputile u obližnji salun. Poljubac je kao da ližeš čikaru. Rečnik kao u pravog kauboja koji se ljuti na svoga konja, prepun psovki i kletvi. Na tvoju jednu reč, odgovaraju sa svojih tri… sve negde žure, otresite, prvo „jebu majku“ i nataknu te na onu stvar koju nemaju, pa onda pitaju kako se zoveš…

– Ma daj…

– Jedino što ne mirišu kao kauboji, na znoj i kravlju balegu, ali često devojke toliko preteraju sa parfemima da se prosto ugušiš u njihovom prisutvu.

– Eh, je si blesav. Verovatno ima i toga, pa i u moje vreme su bile hipi devojke i mnogima su bole oči svojim ponašanjem i oblačenjem, i opet su danas to uzorne majke i supruge. Ne tupi mnogo, imaš 23 godine, iskoristi to… nego… jel beše danas igra Arsenal… ajmo da pogledamo malo fudbal.

– Ajmo… a kad bolje razmislim, pa i kaubojke su samo žene…

E sad, ko mi je kriv kad sam omatorio, ne shvatam razmišljanje jednog momka i koje muke njega muče. Srećom uvek postoji elegantan izlaz u nekoj dobroj utakmici.

Kauboji, šta sve njemu neće pasti na pamet…

Kategorije:Porodica Oznake:, , , ,
  1. 21. septembra 2010. u 16:39

    E’ on se bas dao u razmisljanje !
    Shvatam ga !
    Na srecu,raznovrsna je Bozija basta !:)
    Mladost ima svoje brige i dileme,ali kada ima podrsku i razumijevanje svojih najblizih,sve se lakse nosi.
    Ne brinem se ja za njega,on ima tebe da podijeli svoja razmisljanja,da cuje tvoj stav,da popijete kaficu zajedno i da uz utakmicu date sebi oduska.

    🙂

    • Alex
      21. septembra 2010. u 18:54

      Ma samo usputno ćaskanje, ali ono mi pokaže kako sam daleko od mladalaćkog razmišljanja. Strašno, Afroditta, postao sam upravo ono što nisam želeo kad sam bio mladić. Ali valjda je to život… Uostalom, „svako vreme svoje breme“, zar ne? 🙂

  2. 21. septembra 2010. u 16:50

    Ima dečko pravo na svoj stav.Ne dopadaju mu se kaubojke i šta ćeš.Ja i onako od uvek navijam samo za indijance 🙂

    • Alex
      21. septembra 2010. u 18:48

      Čuti Perlice, šta misliš da sam mu otkrio pravu istinu da sam se kao mali igrao „Nemaca i partizana“, kakva bi to trauma bila za dete 😉
      Znaš on je nepušač i zato je često „ogorčen“, ali sve je to samo crtica iz svakodnevnog životnog ćaskanja… bezveze, kad ga tresne ljubav, biće sve jedno kaubojka ili indijanka ili partizanka 🙂

  3. veshtichanstvena
    22. septembra 2010. u 10:50

    Alex, seti se priča koje smo mi vodili u mladosti sa našim roditeljima… 😆
    Vreme nas samelje, i to je dobro )))))))))))kasnije možda ispadnemo dobar produkt baš takvi kakve nas je život izvajao 😆

    • Alex
      23. septembra 2010. u 06:25

      Veco, nešto ne mogu da se setim šta sam kao tinejdžer pričao sa mojim starima. Ja sam imao starijeg brata od ujaka (i još ga imam) koji mi je bio idol i od koga sam naučio mnogo toga što mi je koristilo u životu. Ja sa kevom sada mnogo pričam, ali kao mladić – vidiš ne mogu da se setim 😕

  4. 22. septembra 2010. u 18:19

    Ja više volim indijanke ali svak čast za poređenje 😉

    • Alex
      23. septembra 2010. u 06:25

      Eh Exxx, ti još možeš i da biraš. 😉 Šta ja da kažem, samo da mi nešto padne šaka pa makar i… khmmm… bolje da čutim 🙂

  5. 23. septembra 2010. u 23:49

    Ništa mi u tim godinama nismo pričali sa matorcima. Ja sam sa svojima počela da pričam tek kada sam se udala i dobila decu. Znači, tek tada sam sazrela za „ozbiljne“
    razgovore.

    Akonto „kaubojki“, rekla bih šta kažu one za „kauboje“. Šmokljani, niko od njih da nam pridje. Sedi njih desetoro za stolom, zezaju se smeju, kao da nas ne primećuju. Možemo mi da se mackamo, udešavamo, mirišimo, sve to oni ne primećuju. A mi sedimo za susednim stolom i čekamo, da li će se neko od njih setiti da započne neku zezu.

    E, sada, poznajući svoju decu, znam da nisu bile „kaubojke“ u to vreme i da su im drugarice bile normalne, a šta se to desilo za Novosadjanima – kaubojima, nemam pojma! Izgleda da se boje „korpe“! 🙂

    • Alex
      24. septembra 2010. u 09:57

      Pa i ja kažem Veci, od svoje 16 pa do skoro 20 i neke nisam se poveravao svojima, malte ne kao da su mi neki „neprijatelji“, važnije mi bilo društvo. 😕
      I to što „kaubojke“ govore za momke – stoji. Imam ja i kćerku od 22 godine, i mogu da potpišem to isto što si ti napisala. Šmokljani, mrsomudi, filozofi, metiljavci… a devojkama trebaju muškarci koji bi im pružili neku pažnju. Razgovor sa takvim „momcima“ je prazan i pun uvreda. Zato devojke traže starije muškarce, kojih opet sve manje ima. Tuga me hvata kad kod moje kćerke, koja uzgred ima momka (ali to je priča za neki drugi blog), dođu drugarice, sve lepša od lepše a ni jedna nema dečka, a moj sin opet se zavuče u svoju sobu i gleda TV. Eto ti Dudo primer „kauboja & kaubojki“ iz prve ruke. 😦
      Evo ja priznajem da se mladi muškarci više plaše emotivne veze sa ženama, što ti kažeš „boje se korpe“, zato su u čoporu i prave se jakim. A teško je odvojiti se od čopora. Neko nikada 😕

  6. 24. septembra 2010. u 23:14

    Baš imaš super odnos sa sinom, to mi se sviđa!
    Ha,ha, lepo čovek razmišlja, zaista je tako!
    Mada… ima i indijanki (sa perjem u kosi 🙂 ) Samo se treba potruditi 🙂

    • Alex
      25. septembra 2010. u 00:12

      Ma normalno da ima, ali kaubojke su glasnije i lakše se uoče 🙂 Nema te Breskvice ovih dana, da nije i tebe neki kauboj kanda ošacovao 🙂

      • 27. septembra 2010. u 18:58

        Joj Alex, baš sam u velikoj gužvi, imala sam neka pomeranja na poslu a moguće je i da ću menjati firmu 🙂
        Obavestiću, samo da mi prodje gužva 🙂

        • Alex
          27. septembra 2010. u 20:41

          Znam Breskvice da si u gužvi 🙂 Ne bi ti tek tako odjahala sa nekim kaubojem a da nas ne obavestiš 😉

  7. 27. septembra 2010. u 14:52

    pametan momak, ali neka malo probere !
    pozzzz u prolazu, jbg.. 😦

    • Alex
      27. septembra 2010. u 16:33

      Zelenče, ajde više, baš nam fališ… ako te ne bidne do prvog, pokrećemo akciju da ti kupimo PC. Nevredi ovako…

  8. 27. septembra 2010. u 18:31

    ma dobicu ja od brata samo da se on smiluje i kupi sebi, nema vremena, vazda je na juris, pa ce meni dati svoj..i ja se nesto nadam da ce to biti do kraja mesece. bez kompa sam od tvog rodjendana, mosh misliti koliko vec sizim 🙄

    • Alex
      27. septembra 2010. u 20:40

      Ajde braco, ajde… kupuj novi komp 😉 Valjda će do mog rođendana i kupiti 🙄

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

