Početak > Kriza > Gospođa ministarka

Gospođa ministarka

25. avgusta 2010. Ostavite komentar Go to comments

..UAAA….
…..DOLE VLAST…..
…..GLADNI SMO……
…..GRAĐANSKA NEPOSLUŠNOST…..

Šta? Šta? Šta ste to rekli?

Gladni smo!

Ma ne to… to me ne interesuje… ono posle?

Građanska neposlušnost.

Kako… Kako…

Pa da prestanemo da plaćamo porez, struju, komunalije, TV pretplatu…

Aaa, pa ne može to…. ne može braćo moja mila… porez mora da se plaća…. od čega ću ja da primam platu…

[ pa ti i ne živiš od plate, ti živiš od provizije ]
Ali vi ste nas doveli do prosjačkog štapa!!!

Mi!? Nije tačno, to je sve truli Zapad iscenirao   [ …pst Mlađo… mi smo sada kandidati za Evropsku Uniju ].

Uhh… htedoh reći… sve su to Tuđman, Alija, Drnovšek… [ …Mlađo, Mlađo… oni su se odavno odcepili… ].

Ma, mislio sam, Tači, Haradinaj… [ …Mlađo, i oni su… ].

[ U pizdu materinu, pa ko je ostao ], Hteo sam reći, sve su to iscenirali Toma, Velja, Koštunica, Dačić… [ …khmmm… mmm… ].

Ne, ne Dačić… ali ova trojica… [ a ti prestani više da me prekidaš! ]. Pa jeste li svi nezadovoljni?

Jesmo

… i administracija?

…i mi…

A da ja svima u administraciji dam koju kintu, onako pride vaših sigurnih i zagarantovanih platica?

ŽIVEO MLAĐA

[ khmmm… nema dovoljno para… ]

Mislim ko ima platu do 80.000 dinara…

PA DOBRO

[ khmmm… nema dovoljno para… ]

Ovaj, do 40.000 dinara, svi jednokratno…

A NAŠE KOLEGE KOJE SU IZ ADMINISTRACIJE OTIŠLE U PENZIJU?

I njima… i njima [ …khmmm…. Mlađo i moj ćale je penzioner… ].

I njima i svim drugim penzionerima, evo čika Mlađa obećava, daću, daću [ al dok dam pola vas će pocrkati ].

UA… DOLE VLADA…
ŽIVELA VLADA

Vidiš moj prijatelju kako neradnici hoće da sruše vladu koja brine o njima i koja na svakim izborima može da se provuče za sitnu kintu… [ …khmmm Mlađo, a koliki je tu moj deo? ].

UA… DOLE VLADA…
ŽIVELA VLADA

[ ha, ha, ha,ha… bwaa-ha-ha… a-ha-ha ]

„Kako sam se uželeo jogurta. Obožavam taj njegov slatkasto-kiseo ukus. Nikad nisam ni pomislio da ću toliko želeti da popijem hladan jogurt. A kao malog me je majka stalno terala da ga pijem, a sada bih tako voleo da opet mogu da ga priuštim…“

razmišljao je starac dok je kroz poluzatvorene oči posmatrao svoju ispruženu ruku u koju je po neki retki prolaznik spustio po neki novčić.

„… ali zašto mi se stalno pričinjava da se neki ludak non stop smeje…“

Big man, pig man, ha ha, charade you are
You well heeled big wheel, ha ha, charade you are
And when your hand is on your heart
You’re nearly a good laugh
Almost a joker …

  1. 25. avgusta 2010. u 07:21

    toliko je realno, da i nije smesno !
    🙂

    • Alex
      25. avgusta 2010. u 14:37

      Meni sigurno ništa nije smešno u ovom tekstu, a verujem da je najmanje smešno onom prosjaku na kraju. Jedino se smeju oni sa slike, ali kakvi su oni ljudi, to je već pitanje? 😕

  2. 25. avgusta 2010. u 11:07

    Crni humor,ali odlično si ovo „skockao“…

    • Alex
      25. avgusta 2010. u 14:44

      Ma Perlice, ljut sam na samog sebe što sam verovao da možeš slobodno pustiti kozu u polje kupusa. Tako i Dinkića u trezor Narodne banke. Da sam od početka bio „pametan“ ne bi se toliko nervirao. 🙄
      Jedan moj kolega juče odgovara na pitanje šta bi radio da opet ima 20 godina. Otišao bi iz Srbije, reče. Dobro, a drugo. Otišao bi što dalje od Srbije, odgovara. Mi već nervozni, pa misliš da tamo teče med i mleko. On odgovori, rado ću menjati ovaj med i mleko za osećaj perpektivnosti u nekoj drugoj zemlji.
      I stvarno, nije problem problem, problem je kad ne vidiš izlaz.

  3. 25. avgusta 2010. u 15:44

    Jooj, potpuno si u pravu, velika je to istina.Zaista je največi problem kada se ne vidi izlaz. Ali, izlaz uvek postoji, možda samo gledamo u pogrešnom pravcu? 😉

    • Alex
      25. avgusta 2010. u 16:12

      Taj kolega ima 55 godina i pretpostavljam da bi rekao da je već umoran od traženja izlaza. Samo da prođu sankcije, samo da skinemo Miloševića, samo da prođe inflacija, samo da skinu vize, samo ovo, samo ono… gde je izlaz i šta je izlaz!!??
      On više ne traži izlaz, srećan je kad drži unuka u krilu, žali što ne može da mu više pruži, i radi još koju godinu kod „nadobudnog“ gazde do kakve – takve penzije, ako i doživi…

  4. 25. avgusta 2010. u 22:53

    Samo da poludi čovek i ništa drugo.

    • Alex
      26. avgusta 2010. u 09:55

      Možda je baš to i rešenje 🙂
      Sve ti ravno, samo se smeškaš i gledaš u daljinu, razmišljaš ko zna o čemu, a drugi brinu za tebe… 😉

  5. 26. avgusta 2010. u 09:33

    Mogu samo da citiram Djoleta dragog :
    Imo bi’ ja što god kasti i akonto Ove Vlasti… Ali neću…
    Đavo je tu da me tera… Ja sam tu da ne pretera… Odoleću…
    Briga mene za „poštene“ što zastrane…
    Za ministre, nadobudne i nastrane
    Imo bi ja što god kasti… ej…
    Čerez čega? Vidi jarca! Slaba vajda od bećarca!
    ja sam o’de zadnja šuša, nema mene ko da posluša…

    • Alex
      26. avgusta 2010. u 10:01

      Kako je krenulo još će Balašević Đorđe ući u školske knjige i nastavni program filozofije 😉
      Kako je krenulo kanda ću se pretvoriti u jednog od onih tipova koji stoje na ulici na nekoj kutiji i opominjati ljude kako će uskoro smak sveta, a prolaznici će me gledati kao malo ćaknutog ali benevolentnog. Užas! Ima već godinu – dve, šta god isplaniram i pokušam da uradim ništa mi ne ide od ruke. Ko da sam sakat!
      A onda vidim da se to dešava skoro svima,pa se malo utešim…

      • 27. avgusta 2010. u 09:30

        Mene iritira slika lopova sa krilima 🙂
        A razumem da ti je sve preko glave, samo ti laj 🙂

        • Alex
          27. avgusta 2010. u 10:23

          U pravu si, fotograf je baš sjajno izabrao ugao snimanja. Napravi od demona – anđela 😕

  6. 26. avgusta 2010. u 13:58

    Ja shvatila da izlaza nema, cutim i plivam gde sam, dzabe nerviranje, od toga nista.
    Ko sanjar sam u prolazu i dalje bez kompa 🙂

    • Alex
      26. avgusta 2010. u 19:40

      Već sam ti rekao meni je „crko“ PC, ostao mi je samo laptop a i on nešto štuca. Razumem te potpuno. Ureko nas onaj Kritičar, jebo ga otac 😉 . A baš nam fališ, jbg 😕
      Zelena, ako čutim – onda gutam. Ako gutam, dobiću čir, a to neću. Ovako lanem na svom blogu, pa mi lakše. 🙄

  7. 26. avgusta 2010. u 23:03

    To je naša stvarnost, na žalost. Svega smo željni, no, hajde, moja generacija je još i imala, ali, šta će naša deca, koja su tek počela da žive? Strašno je, crnjak je! 😕

    • Alex
      26. avgusta 2010. u 23:31

      Valjda će se pojaviti neko „svetlo na kraju tunela“, nešto što će „vući“ decu napred da žive? Znaš i sama da novac nije sve, važno je imati cilj i perspektivu, a to je baš ono što u ovoj državi nedostaje. Meni je tužno kad vidim mojih dvoje koji rade, kad bezvoljno dođu kući, jer znaju da to što zarade nije dovoljno da izađu sa društvom, da upoznaju neku „srodnu“ dušu, da malo prožive dok su mladi. To mi je strašno! A još majka kaže da danas nema novac za hleb, pa oni moraju da daju od svoje crkavice, jer ja dva meseca nisam primio moju crkavicu… sestre kažu da nema novca za lekarski pregled da se upišu u srednju školu, za sveske i knjige… i tako u krug… ali ne onaj Breskvicin… već onaj krug srpskog pakla koji Dante još nije uspeo da opiše…
      Uhh… bljak… ko ne razume o čemu govorim, neka se ne čudi, upoznaće brzo… vrlo brzo… 😦

    • Alex
      26. avgusta 2010. u 23:42

      Ali da ne pizdim više… idemo dalje… neće Dudo oni nas pobediti… obezbedićemo mi našoj deci ponovo neku perspektivu, zar ne? 🙂

  8. 27. avgusta 2010. u 08:24

    Hoću i ja jogurt 😉

    • Alex
      27. avgusta 2010. u 10:26

      Čuti Exxx, valjda nećemo stići na mesto tog prosjaka 😦
      A da smo već mnogo čega željni – to je tačno!

  1. 11. decembra 2011. u 21:28

Ostavite odgovor

