Početak > Fotografije, Život > The mother nature

The mother nature


Oko moje kuće, moglo bi se reći, „buja“ život. Ne samo da smo velika porodica, trenutno imam 4 tinejdžerke i možete misliti koliko „udvarača“ se non-stop muva oko kuće, već što mi je i dvorište puno mačića, pilića, pačića…

Da to ne bi bilo sve pobrinula se i majka priroda. Ja sam ispred ulaznih vrata posadio jednu ružu puzavicu, koja kad se rascveta privlači poglede prolaznika i uzdahe dama.

Moja kćerka ispred kuće i "čuvene" ruže

Ali ona ne privlači samo poglede dama već privlaći i gugutke (kumrije) koje su svile gnezdo i izvode mlade. Dve „mame“ su se rasporedila sa obe strane vrata i mirno leže posmatrajući nas sa visine.

Uostalom slike govore više od hiljadu reči.

– – –

"Starija" gugutka koja je prva došla...

– – –

...i "mlađa" kojoj se takođe sviđa mesto i ne svađa se sa onom prvom.

Kategorije:Fotografije, Život Oznake:, , ,
  1. 29. jula 2010. u 12:08

    Ove fotografije govore više od hiljadu reči..:-) Gugutke ti dodju kao čuvarkuće… Mora da je prelepo prolaziti svaki dan kroz ovaj „živi“ ulaz 🙂

  2. Alex
    29. jula 2010. u 12:54

    Ha, ha, ha… kao dva Kerbera koji čuvaju ulaz, ali ne u Hedonovo podzemno carstvo, već u moj skromni dom… Meni je interesantno kako su mirne i strpljive i nemam pojma kad odleću da jedu i piju, ali neću da ih uznemiravam mnogo. 🙂

  3. 29. jula 2010. u 13:53

    Joj sto ja patim da zivim u kuci a ne u ovoj zgradurini, prelepo ti je dvoriste i svasta nesto u njemu!

    • Alex
      29. jula 2010. u 20:56

      Sve ima svoje prednosti i mane, Zelena. Ja sam u životu bio i podstanar, i živeo u stanu i sada u kući… Kad je tvoje – tvoje je, nije dobro deliti ništa, pa ni zid sa komšijom 😛

  4. 31. jula 2010. u 12:10

    Vi ste jedna divna porodica. Da niste takvi, ne bi bilo ni toliko „roda i poroda“. Ruža ti je prelepa, da bih i ja svila svoje gnezdo u njoj! 😉 Ja imam tendu na terasi, ali da je nemam, pretpostavljam da bi mi se laste ugnjezdile! To bih baš volela!

    Srećno vam bilo svima i berićetno! 🙂

    • Alex
      31. jula 2010. u 14:05

      Hvala… 🙂 … šta drugo da kažem!
      Može se učiti iz prirode da dve „suparnice“, leže na svojim jajima na desetak santimetara jedna od druge i ne svađaju se. Eh, ljudska raso…

  5. 31. jula 2010. u 19:56

    Kako ti je super ta ruza!!! A ne rezes je kada je toliko velika?
    Ti si srecan covek sa toliko cerki, a zivot je uvek lepsi uz zivotinje!
    Bas uzivas!!

    • Alex
      31. jula 2010. u 21:10

      Breskvice, naravno da je režem, ustvari, usmeravam da raste u vis. To je ruža puzavica, i puže se po zeleno obloženim žicama, tako da se ne primećuju. Želja mi je da je raširim po celoj terasi, a kasnije posadim obične čajevke u podnožje i dobijem neki aranžman.
      Inače volim ruže, to sam nasledio od svog oca…

  1. 2. avgusta 2010. u 13:12

Ostavite odgovor

