FIFA


Najzad…

Dok traje Svetsko Prvenstvo u Fudbalu neću biti aktivan na blogovima, zato vidimo se posle 11 jula.

Kategorije:Moja razmišljanja Oznake:
  1. 11. juna 2010. u 15:05

    Eto vidiš kako mi rodjendan pada na značajan datum. Srećno ti gledanje utakmica i budi opremljen hladnim pivom, špricerom ili šta već piješ, a sve žene će se već nekako snaći vez vas muškaraca, meseca dana! 🙂

    • Alex
      11. juna 2010. u 21:12

      Uh moja žena je već iskopala ratnu sekiru… Šeherezada ili FIFA – pitanje je sad 🙄

  2. 11. juna 2010. u 20:10

    Počinje. Nikog na blogu neće biti 😉

    • Alex
      11. juna 2010. u 21:12

      Biće oni kojima ne radi TV. 😉

  3. 25. juna 2010. u 09:10

    Znaci fudbal ! Ok !

    Uzivaj !

    🙂 🙂

    • Alex
      25. juna 2010. u 19:32

      Eto mene još malo nazad na blog. 🙂

  4. 10. jula 2010. u 12:48

    Tumorov se vrces 😀

    • Alex
      10. jula 2010. u 18:10

      Preko-tumorov, u stvari… 🙂

  5. 12. jula 2010. u 14:44

    andrstend, vidim ima te 😀

  6. 12. jula 2010. u 18:29

    E, završi se i ovo prvenstvo. Ajd, priznaj, koliko si piva stukao? 😉

    • Alex
      14. jula 2010. u 18:08

      Imam ja neku zlatnu ribicu u akvarijumu pa joj se pokvarila pumpica za vazduh. Vidim ja ona u panici, pa uzmem da to popravim, ali ide nešto sporo.
      – „Aman, čoveče, požuri“, kaže ona, „ispuniću ti tri želje ako središ tu pumpicu dok ne crknem!“
      – „Ma nemoj“, velim ja, „daj flašu piva“. Puf, eto flaše na stolu. Ja se oduševim.
      – „U, jbt, kad je tako, druga želja je, da iz česme non stop curi pivo a i Savom i Dunavom da umesto vode teče pivo!“. Dok dlanom o dlan, eto ispunjena i ta želja. Ja ne mogu da verujem.
      – „Dobro, a treća želja“, kaže ribica.
      – „Pa ne znam… Daj još jednu flašu piva, ali da bude hladna kao taštin pogled!“
      – „Ih, ne preteruj… Pa nema ništa tako hladno kao što je taštin pogled“, izusti ribica svoje poslednje reči jer nisam stigao da namestim pumpicu. Nije bilo ribice da smara, ali zato je ostalo dosta piva za Svetsko prvenstvo, pa ti sad veruj ako hoćeš 🙂

  7. 15. jula 2010. u 22:31

    Verujem! 😉

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

