Početak > Fotografije, Zanimljivosti > Venčanica iz snova

Venčanica iz snova


Postoje običaji u Beogradu koji mi se jako dopadaju. To su kolektivno venčanje ispred Skupštine i trka mladi u venčanicama. Hteo sam da 6. juna prošetam da slikam mlade koje se takmiče i slike postavim na blog, ali baš tog dana radim ceo dan. Pošto sam u tom fazonu pročačkao sam po hard disku svog kompjutera i našao interesantne slike. Te slike sam dobio od jednog prijatelja alžirca ( ألبدر ألبالى  ) a pokazuju njegovu rođaku u venčanici.

U Libiji, gde sam radio i gde smo se alžirac i ja upoznali, nije moguće videti žensku svadbu. Nije moguće uopšte videti ženu da nije pokrivena dugom haljinom i maramom. Jednom sam sedeo sa društvom u nekom kafiću i pod obližnjim šatorom se orila muzika. Ja radoznao, idem da vidim, kad na vratima stoje tipovi i ne dozvoljavaju. Kažu to je ženska svadba i muškarcima nije dozvoljeno da prisustvuju. Naime u vreme svadbe se odvojeno odvija muška i ženska proslava, zvanice se ne mešaju. Na posao nam je jedan kolega, koji se prethodnog dana oženio, pokazivao slike sa svadbe. Sve muškarci! A častio je baklave i Fantu!

Dakle kao što sam obećao, evo slika venčanice Arapskih žena. Osobu koja nosi ovu venčanicu nažalost nisam nikada upoznao.

– – –

– – –

– – –

– – –

– – –

– – –

– – –

Snimak svadbe sa Youtube koji nema veze ni sa Libijom ni sa ovom venčanicom.

  1. 2. juna 2010. u 22:56

    O, Bože, baš mi se ne dopada!!

    • Alex
      3. juna 2010. u 00:32

      Šta ćeš, koliko naroda toliko običaja. Vredi videti, zar ne?

  2. 4. juna 2010. u 15:43

    Kicerica 😀

    • Alex
      4. juna 2010. u 16:28

      Ne znam, 🙂 Ne razumem se. I ja sam navikao na venčanje u belom. Ipak, vredi videti i tuđe običaje 🙂

  3. 4. juna 2010. u 21:14

    Svakako ti hvala što si nam pokazao, znaš kad bih imala prilike to da vidim negde …
    Meni je žao takvih žena koje se kriju iza toni odeće kao da će ih odeća sačuvati od loših misli… uh…

    • Alex
      4. juna 2010. u 21:48

      Znam 🙂
      I meni je žao žena kad se skrivaju iza odeće. Što manje odeće – to bolje 🙂

  4. andja
    3. avgusta 2010. u 16:45

    OK

    • Alex
      3. avgusta 2010. u 20:41

      Анђо, је си ли живо биће или спам. Зато, нећу ништа да одговарам, а не знам ни шта бих. Људи остављајте своје контакт податке ако желите одговор…

  1. 2. marta 2011. u 17:37

Ostavite odgovor

