Cipelići


Hteo sam da kupim neke cipele u jednoj prodavnici u Crnoj Gori. Na polici su stajale baš lepe, crne, talijanske, sportske cipele, a i cena im je bila pristojna. Oko 90 €.

Pitao sam prodavačicu, jednu lepu našminkanu devojku, da li imaju moj broj?

– „Naravno!“ – i već je krenula da donese kutiju sa cipelama da probam.

– „Cena je 90 € ?“ – dodah.

Prodavačica se naroguši.

– „Kako 90 €. Cena je 120 €.“

Sad sam se ja zbunio.

– „Pa na polici pored cipela lepo stoji 90 €.“

Prodavačica, sada već ljutito ode do police, pa kad vide da sam u pravu, strže onu cenu i baci je u kantu.

– „Cena je 120 €. To je neko greškom stavio drugu cenu!“

– „Ali, ja nisam…“ – izustio sam nešto da kažem.

– „Pa šta vi uopšte hoćete?“ – izdera se prodavačica – „Da takve cipele dobijete za 90 €. Pa gde to ima? To su italijanske cipele – prava koža. Ako hoćete da kupite za 120 € – kupite, nemojte da me zadržavate…“ – povišenog tona pokaza po praznoj prodavnici kao da se pravda.

– „Neću ništa da kupim!“ – rekoh i kretoh prema izlazu.

Prodavačica se smiri i krete ka stočiću gde se pušila šoljica sa još toplom kafom.

– „Bože, kakav čovek. Pa najbolje da mu dam cipele da nosi za džabe…“ – čuo sam iza svojih leđa kako govori koleginici za susednim pultom.

Naravno da sam cipele kipio u sledećoj prodavnici bez ikakvih problema.

Mislim se zašto je tako teško priznati svoju grešku? Zašto istina ume da toliko zaboli, pogotovo kad se grčevito trudimo da je sakrijemo i učinimo da smo pored svega u pravu? Zar je moguće da smo svi bezgrešni, da ne prihvatamo da se i nama potkrade neki propust?  A pogotovo što ponekad uživamo da ukažemo drugima na njihove greške, da ih kritikujemo, naslađujemo njihovom nelagodnošću, pa i ismevamo.

Ovo me podsetilo na poslednje poteze Vlade Srbije u vezi radnika Zastave koji su na Stand By-u a kojima je obećana isplata 100% plate dok im vlada ne „sredi“ zaposlenje u Fijatu. Sada odjedanput to smanjuju na 60%, iako radnici imaju napismeno, potpisano i pečatirano. I Vlada se još ljuti što je pogazila svoju reč.

  1. 2. maja 2010. u 20:25

    Dobro si prošao jer je prodavačica glupa ako je u izlogu bila jedna cipela i na njoj je pisalo 90 eura to znači da 2 cipele koštaju 180 eura 😕

    • Alex
      2. maja 2010. u 22:00

      Kako me je snajka iznervirala. Prosto ne možeš da veruješ da je toliko nekulturna i bezobzirna. Ali, kasnije sam video da je takvo ponašanje tamo uobičajeno, pa sam se manje i nervirao. 🙂

  2. 3. maja 2010. u 01:31

    Cipele su mnogo skupe 🙂 pa od kakve god koze da su pravljene 🙂 🙂

    A cesto se gresi i greske se prave od ‘ljuske koze’ – jer je najjeftinija.. Nazalost. Tako da razumem ljude. Bilo da prodaju, bilo da kupuju, nekad jednostavno nije dan pa to ti je.

    • Alex
      3. maja 2010. u 10:01

      Ja kupih cipele, ali ne kod nje. Ne razumem u čemu je fora te prodavačice? 🙄 Ili baš je briga da li će gazda da zaradi, važno da ona ne prizna da je pogrešila. Sujeta, pa to ti je ….
      Ona je zaista i pokušala da iskoristi „moju kožu“ za svoju glupost. Ali izgleda da je i uspela jer se sada o njoj piše i pripoveda i posle skoro dve godine od događaja 😕
      Inaće baš mi je drago da si posetila moje stranice i pročitala ove nebuloze što pišem 🙂

  3. 3. maja 2010. u 19:08

    Važno je da si ti dobro pazario a nekulturnih glupača će uvek biti. Nije mi jasno ko u današnje vreme toliko ne brine o poslu kad zapošljava takve radnike… Užas.

    • Alex
      3. maja 2010. u 21:12

      Ma Crna Gora je to. Neću da omalovažavam ali to je činjenica. Usluge su očajne. Meni su jednu ekspresso kafu naplatili 4,5 evra, a usluga za te pare je bila katastrofalna. Jedino što sam sedeo pored obale. Kad sam budala 👿 😥 😮

      • 8. maja 2010. u 17:42

        Da Als, mi necemo da omalovazavamo ali zato NAS omalovazavaju na svakom koraku… Imala sam slicna iskustva, zato tamo vise ne idem.

        • Alex
          9. maja 2010. u 10:37

          Breskvice, pa u čovekovoj psihi je da se kloni mesta gde se nije osećao prijatno. To će nažalost osetiti gazda prodavnice, a ova će verovatno naći novi posao i olajavati prethodnog gazdu što je bio „takvo đubre“ da je otpusti.

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

