Početak > Porodica > Spadalo

Spadalo


Moja tašta baš poneka ume da me iznervira. Ima 70 godina ali ima neke čudne stavove što joj ne priliče. Mnogo veruje u natprirodno, stalno je okupirana vradžbinama, gatarama, proročanstvima, ništa ne veruje nauci već uvek vidi nešto skriveno. Ali, ja joj ne zameram mnogo, ima 70 godina i svašta prevaljeno preko glave.

Moja tašta je veliko spadalo. Kad je u autobusu i neko je pita. „Hoćete li vi gospođo dole?“, ona mu obavezno odgovara, „Pa kako se dogovorimo, gospodine!“. Ima običaj da kaže, „Kakva su vremena došla. Nekada si morao ženi da raširiš gaće da bi video dupe, a danas moraš da raširiš dupe da bi video gaće (tange)!“

Kao malu je moju taštu udario grom. Čuvala je ovce na nekoj planini kraj Pirota kad je udario grom u kobilu pored nje, a moju taštu ošamutio. Srećom vratila se u život i od tada ona svaki petak strogo posti, kao neka vrsta zahvalnosti Bogu što je ostala u životu.

Komentar moje tašte, kad je moja kćerka prvi put obukla minić, je bio; „Imaš bre noge kao srna.“ -„Kako baba?“ -„Pa tanke, krive i dlakave!“

Za vreme II svetskog rata gledala je Bugare kako pišaju u oraniju gde se kuvao ručak. Bila je lepa pa se stalno krila po podrumu da izbegne silovanje. Bugari su ih odmah po okupaciji pokrstili, Tošić u Tošev. Jebena vremena, za sve, ko kaže drugačije, laže.

Na moderna vremena tašta komentariše, „Da je Bog hteo pedere, stvorio bi Adama i Pericu“. Za svog muža kaže, „Posle seksa on je imao običaj da pretrči nekoliko kilometara. Nije dao da ga ljubomorni muž uhvati“.

Posle rata su dobijali Trumanova jaja i kitovu slaninu da bi preživeli. Radila je kod nekog gazde u Austriji, ali se vratila u rodno selo da bi se udala. Danas ima 10-toro unučadi. Ne hvali se time, samo kaže da su živi i zdravi, voli ih sve podjednako i brine se o svakom isto.

Gleda moja tašta na ulici policajca kako zaustavlja kamion. „Pa čoveče kako to vozite teret. Sve vam curi na ulicu!“, „Pa opet vam kažem da vozim so za posipanje puteva!“ Pre neki dan je pitam, „Što bre baba ne ugasi svetla za dan planete, nego si ih namerno sve upalila?“, „Ma neka vidi planeta kako mislim na nji kao što je ona mislila na 200.000 poginulih na Haitiju od zemljotresa!“

Da, zaista moja tašta ume da me dobro izbaci iz takta, svojeglava i visprena, ali hvala Bogu na takvoj tašti, ipak je ne bih menjao…

Kategorije:Porodica Oznake:, , , ,
  1. 20. aprila 2010. u 22:30

    Hahahahahaha sjajan lik 😆

    • Alex
      20. aprila 2010. u 22:41

      Pa nije od onih mračnih babetina koje vide manu na svakom koraku. Ume i da se za’ebava i na svoj i na naš račun 🙂

  2. 20. aprila 2010. u 22:30

    Verujem da te nervira, medjutim, babac je mrak. Vidi ti samo kako ona ume da odgovri, prava je mudrica!

    Baš bih volela da znam šta o meni misli moj zet! 😉

    • Alex
      20. aprila 2010. u 22:39

      Pa Dudo, po default-u zet mora da ne voli taštu. Ali, jbg, nije to uvek baš tako. Moja tašta me nervira, ali ume i da me nasmeje, pa se to potire. Poznajući tvoje kulinarske kvalitete (iz priča samo) ne verujem da je tvoj zet baš mrzovoljan prema tebi 😉

  3. 21. aprila 2010. u 21:30

    Čudo je ta tvoja tašta 😉

    • Alex
      21. aprila 2010. u 22:49

      Ma ne pitaj 😉 🙂

  4. 22. aprila 2010. u 16:26

    Ti si baš imao sreće sa svojom taštom. 😉 Babac je čudo. 🙂

    • Alex
      23. aprila 2010. u 13:26

      Ma čudo neviđeno. 🙂

  5. 22. aprila 2010. u 23:48

    Pa, znaš, moj zet ne živi ni u gradu gde mu je tašta, a kada dodje kod nas (mislim na njih dvoje i psa), budu uvek dočekani kao kraljevi. Zaista nema zašto da me ni voli a ni ne voli. Rano je još, mislim za procenu. Ali zato, svekrva, hm, ona se već pokazala, koliko voli sve tri snajke. STRAŠNO! Ništa nisam rekla, majke mi! 😕

    • Alex
      23. aprila 2010. u 13:34

      Majka, svekrva, tašta, supruga, komšinica, koleginica, ljubavnica… nama muškarcima zaista nije nikada dosadno 😉 Mogu misliti kako je tek vama ženama 🙂

  6. Plava Baklava
    24. aprila 2010. u 13:49

    Zivele vesele taste. A jos da je malo vise takvih svekrva, al bi bio lep ovaj svet 🙂 🙂 🙂

    • Alex
      24. aprila 2010. u 16:43

      O,pa svaki čovek ima dva lica 😉 I moja tašta je u isto vreme i svekrva. Ali o tome treba pitati njenu snaju 🙂
      Ja ću sada kao Balašević; „Pa nije ta Katrin bila baš toliko lepa, malo je šantala, i nedostajao joj je zub dvojka, pa joj je uzrećica bila ccc…“. Tako i moja tašta, pa nije ona baš toliko dobar čovek i zezator 😆

  7. 24. aprila 2010. u 17:50

    Ha,ha, svaka tasta voli svoga zeta!!!
    Samo se malo pravi stroga!
    🙂
    A tvoja je bas zvrk tasta! TAko i treba da bude!

    • Alex
      24. aprila 2010. u 20:01

      Moja tašta, svakog zeta mašta 🙂

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

