Početak > Fotografije, Život > Život uvek pobeđuje…

Život uvek pobeđuje…


Zima nam je baš presela ove godine. Priroda se joguni; ne haje za ljude i njihove potrebe. Poplave, zemljotresi, odroni, klizišta… sve miriše na propast i mrak, ali „velika furuna“ sa neba donosi život i svi se nekako lepše osećamo. Znam da idu komarci, požari, trovanja hranom i opet zemljotresi, ali barem je dan duži i život je lepši i život se rađa na svakom koraku.

Pa i u mojoj kući, svake godine ima neka prinova …

– – –

– – –

– – –

– – –

  1. 25. marta 2010. u 08:40

    🙂

    • als011
      27. marta 2010. u 23:17

      Izvini Mahlat, komentar je automatski bio prebačen u nepoželjne. 😕
      😉

  2. 25. marta 2010. u 12:26

    Ruuuuuuuuzniiiiii su 😀

    • als011
      25. marta 2010. u 17:53

      Kod mene nije dosadno 🙂 Pa evo pojaviše se i ove „rugobe“ 🙂

  3. 25. marta 2010. u 17:22

    Slatke su mace, kao i ove dve „mace“ što drže mačiće!
    U pravu si Als, sve je nekako lepše i lakse kada sunce obasja dan. 🙂

    • als011
      25. marta 2010. u 17:52

      Pa, Sunce je izvor života. To su znali i naši stari… što smo mi gori od njih 🙂

  4. 25. marta 2010. u 18:43

    Ma nek se samo kote, nek ih ima, kad ih voliš!

    • als011
      25. marta 2010. u 20:41

      Školjka, ma nisam ja ljubitelj mačaka, kote se one voleo ja njih ili ne voleo. Ja sam više fan pasa, ali kako sam nabavio tu mačku, nemam više miševa ni pacova u dvorištu. 🙂

  5. 25. marta 2010. u 21:28

    Imaš mačku i mačiće!!!!! DIVNO!!!
    Kažu da se mačke vezuju za kuću, a mačori vole da lutaju.
    Ja sam još tužna jer mi je mačor pobegao. Bio je kod mene nekih 7 meseci i sad u februaru je samo nestao. Čekala sam da se vrati i nije se vratio… Mislim da više neću da se vezujem za životinje.

    • als011
      25. marta 2010. u 22:48

      Ma imam ja mnogo životinja u kući, Breskvice. Kao mali sam odrastao sa njima, moji su bili lovci, pa su se tu našli i fazani, lisice i jazavci. I moju decu učim odgovornosti prema životinjama, gajimo kokoške i zečeve, radi hrane, a i zdraviji su kad se druže sa životinjama. 🙄
      Hmm, eto ideje za novi blog „sve moje životinje“.

  6. 27. marta 2010. u 17:30

    He,he, nije losa ideja 🙂
    Zeke obozavam, jedan covek ih je gajio kad sam ja bila mala pa me je deka vodio da ih hranim u kavezima! Mogao bi da nam slikas ako imas malene!! Za uskrs? Hajde Als, bilo bi super!!

    • als011
      27. marta 2010. u 21:52

      Pa nemam male zeke još, ali mi se koka raskvocala i očekujem piliće svakog dana. Ako može to, staviću 🙂 A i ko je video da zeke nose jaja, pa bila to i uskršnja 🙄

  7. 27. marta 2010. u 20:26

    Raspilavi me. Obozavam macke.

    • als011
      27. marta 2010. u 21:55

      Elektra, ja volim životinje, ali ipak obožavam pse. To me ne sprečava da imam i male mace 🙂 Uh, a šta kad porastu 🙄

  8. 28. marta 2010. u 09:35

    Može Als i pilence, samo nek se rađa novi život!

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

