Početak > Zabava > Umesto 8 marta

Umesto 8 marta


Uvek sam se pitao zašto neki blogeri imaju više poseta od drugih. Ponekad, u ratkim časovima dokolice, pogledam top-blog na naslovnoj strani sr.wordpress-a i nađem vrlo vredne članke, nisko rangirane, sa vrlo malo komentara čitalaca.

Na vrhu su obično bombastični nazivi o politici, crkvi, društvu…

Potom ide obično svakodnevno čarvljanje koje se obavlja između izdefinisanog kruga blog-prijateljica. Blog je definitivno zamenio „trač-partiju“, ili „čašicu razgovora“ nedeljnih neformalnih komšinica.

Muškarci nisu tako elokventni i slabo se uklapaju u „čavrljanje“.

Neka, nek su mi drugarice-blogerke žive i zdrave, bez njih bi ovaj blog-svet bio suvoparan i monoton.

ps. Namerno nisam hteo da čestitam Dan Žena, 8. mart. Mnoge od žena misle da je ovaj praznik zastareo i služi samo za veštačko podilaženje pripadnicama lepšeg pola.

Kategorije:Zabava Oznake:, ,
  1. 9. marta 2010. u 22:03

    Ja malo nisam upućen u te top-blogove.
    Moj se blogerski život ovde odvija u skromnim posetama i komentarima.
    A ovaj ti je strip baš zanimljiv :))

  2. als011
    9. marta 2010. u 23:44

    Uopšte mi nije jasno kako funkcioniše top-blog sistem. Koje parametre wordpress koristi da izračuna rangiranost.
    Ja sam isto samo na blogu da bih dao oduška nekoj mojoj unutrašnjoj nervozi. Sada polako hvatam sebe da se tekstovima dodvoravam nekim posetiocima. Pokušavam da se otrgnem tome i vratim svojoj izvornosti.
    Inače žene vole da se dure kad ih muškarci začikavaju. Ali to je toliko simpatično da im ne možemo uzeti za zlo. (klikni na strip da vidiš kako funkcioniše ženski čet na delu 🙂 )
    Znaš priču kad je Bog stvorio Adama i ovaj u Raju sam kaže; „Bože dosadno je ovde, sve je savršeno i nema nikakvih uzbuđenja,“ a Bog mu odgovara, „A, jel ti dosadno?“, i onda stvori ženu i Raja više nije bilo.
    A Ferdinand je legenda. Moj omiljeni strip. Vidi http://comics.com

  3. 10. marta 2010. u 09:52

    Poenta u pisanju bloga je pisanje za svoju dušu.
    Blogovi su javni i onda će se uvek naći neko kome će tvoj ili bilo čiji blog biti zanimljiv. To je isto kao na televiziji, uključiš kanal ili emisiju koju želiš da gledaš.
    Ne razumem se kako se šta rejtinguje, ali mislim da je pogrešno pisati tekstove kako bi se nekome dopali. Najbitnije je da se tebi u tom trenutku dopao taj sopstveni tekst ili bilo šta.
    Kliktao, kliktao… ja volim stripove 😉

    • als011
      10. marta 2010. u 10:50

      Slažem se potpuno. Hvala Bogu, iako to izgleda čudno, naši blogeri imaju tu kulturu blogovanja. Ako im se neki tekst ne dopada, oni ga i ne komentarišu. Ako im se dopada a ne slažu se sa njim, oni to i kažu. Retki su isključivi ludaci, kao onaj Džonson, sa kojim ne možeš da razmeniš mišljenje.
      Pozdrav i slobodno šibni koji ti je omiljeni strip da i ja pogledam. Grupa TNT je zakon 😛 .

  4. 10. marta 2010. u 19:05

    Als, al nas ocrni za dan žena!!!
    Tračarimo, pa šta onda, svi smo mi ovde manje – više zbog razbibrige 🙂

  5. als011
    10. marta 2010. u 19:50

    Ha, ha, breskvice, nije valjda da se zbog toga jediš. 🙂
    I treba da tračarite, nikad nisam ni rekao da ne treba. Eh, kad bi i mi muškarci mogli tako da damo oduška sebi. Verovatno bi i mi živeli duže. 🙄
    Ponavljam, žene vole da se dure kad ih muškarci začikavaju. Ali to je toliko simpatično da im ne možemo uzeti za zlo. 😉

  6. 10. marta 2010. u 23:10

    Ja ću ovaj strip tretirati kao osmomartovsku čestitku i zahvaliću ti se na trudu.

    Veruj mi, tračeve mrzim iz dna duše, kao i telefoniranje. Imam osećaj da će mi se osušiti ruka. No, izveštila sam se kada me neko „davi“ telefonom, isfoliram „zagorevanje ručka“ ili „nekog na vratima“ ili „jao, eno, curi mi voda u kupatilu, javiću se kasnije“ i onda, naravno, ne zovem.

    Ti „top“ postovi su meni običan drek. I koje su teme u topu. Ma, bez veze totalno. Ni meni nije jasno kako se to bira! Ja ni na jednom od tih nisam bila, jer me teme ne interesuju.

    A muškarci kako MOGU BITI TRAČARE, PA TO SVET NIJE VIDEO! Aha, eto malo i vama muškarcima! 😉

    • als011
      10. marta 2010. u 23:44

      Verujem ti za tračeve, zašto ne! Ja kad kažem za žene da tračare mislim u pozitivnom smislu, kao neki ventil za rasterećenje, (recimo muškarci imaju kladionice, sport, ratove). Muškarci kad tračare oni to rade sa zlobom i nanose mnogo nevolja. Ne kažem da je to pravilo, ali znam iz iskustva da je otprilike tako. ❓
      O top postovima, ja tvoj post viđam često među prvih 5, a danas sam video jedan moj na naslovnoj strani pa sam se baš iznenadio. Inaće, ko ih šiša, neka računaju kako žele. 🙂

  7. 11. marta 2010. u 23:13

    Ja ne dam pet para za rangiranje. Pisem zato sto volim, a jos mi je milije sto ovako upoznajem sjajne ljude.

    • als011
      12. marta 2010. u 12:05

      Welcome back Elektra, ti zvezdo što lutaš nebeskim poljima i tvoja raspuštena kosa spaja zvezde u beskraju. Drago mi je za tvoj komentar, pravi i iskren, posle ove analogije tvog blog-nadimka sa grčkom mitološkom heroinom. Upoznavanje sjajnih ljudi i i treba da bude cilj bloga, a ne nekakvo rangiranje i kategorisanje. 😉

  8. 12. marta 2010. u 15:47

    U potpunosti se slažem sa tobom. Od prvog do poslednjeg slovceta 😉

    • als011
      12. marta 2010. u 18:21

      🙂 Citiraću gospođu koku iz crtaća o petlu Leghornu; „o moj bože, ide nešto muško!!!“
      Uviđaš da je broj komentara (rejting) usko povezan sa lepšim polom i njihovim „tračarenjem“. Znači mrtva trka za nas muškarce. Nama ostaje da pokrivamo „ozbiljne“ teme i odgovorimo na pokoji komentar. 😉

  9. 12. marta 2010. u 22:39

    Als nemoj da tračariš više, ne raste ti rejting da znaš !!
    🙂 🙂 🙂

    • als011
      12. marta 2010. u 23:22

      Samo da ženski svet vidi da i mi muški umemo… 😛

  10. veshtichanstvena
    13. marta 2010. u 13:49

    Ziveo ti nama i dugo pisao)))))))))))

    • als011
      13. marta 2010. u 20:56

      Oh, kakvo divno iznenađenje. Drago mi je da te opet „čujem“, hmm, čitam. 🙂
      Kao što slagalica pokazuje lepu sliku samo kad su svi delovi na broju, tako je i ovaj blog-svet bio nekompletan i manjkav bez tvojih blogova i komentara. Nadam se da ćeš se brzo opet vratiti. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

