Početak > Fotografije, Zabava > Fijakerijada

Fijakerijada


Pisah do sada o svemu i svačemu, gde sam putovao i gde nisam, a nisam ništa napisao o mojoj Borči. Inače Borča je mesto na levoj obali Dunava, predgrađe Beograda i više informacija možete naći na sajtu Borča.com. Borča je „moja“ tek nekih 8 godina, i ovde sam se preselio sa Karaburme. Interesantno za Borču, osim rapidnog naseljavanja, je da se svakog Vidovdana (28 juna) održava manifestacija pod nazivom Fijakerijada. Pozivam vas da dođete i pogledate, a možda se i sretnemo tamo. Ja lično nisam zaljubljenik u konje, ali Fijakerijada me uvek privlači. Ipak slika govori više nego hiljadu reči.

– – –

Na Fijakerijadu se može i ovako

– – –

Konji su spremni za takmičenje

– – –

Kao i taljige, čeze i fijakeri

– – –

Pojavljuju se i prvi takmičari

– – –

A za njim i drugi

– – –

Konji su malo nervozni

– – –

Zaprega sa zastavom označava da takmičenje počinje

– – –

Moja najmlađa kćerka

– – –

  1. 6. marta 2010. u 00:18

    Nisam znala za ovo, mozda se vidimo ove godine, prelepo je 😀

    • als011
      6. marta 2010. u 13:41

      Dogovoreno. 🙂
      Stavljam kafu… 🙂

  2. 6. marta 2010. u 17:39

    Konji su prelepi, posebno beli. Ne znam zasto me pominjanje konja uvek podseti na neku bajku 🙂
    Nisam cula za fijakerijadu.
    Slatka ti je ta mala devojcica 🙂

    • als011
      6. marta 2010. u 18:48

      Mnogi ni u Borči nisu čuli za Fijakerijadu 😕 To je usud našeg mentaliteta što nećemo da hvalimo ono što valja.
      Hvala za kompliment za moju najmlađu kćerku, koja baš sada ulazi u pubertet, (a ja se pitam zašto mi se kosa proredila i osedela 🙂 )

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

