Vienna


Bio sam na nekom poslovnom seminaru u Beču. Seminar je trajao dve nedelje, imao sam plaćen hotel i što je još važnije plaćenu kartu za Bečki sistem gradskog prevoza. Ovo obuhvata, metro, autobus i tamvaj. Fantastična organizacija, čistoča i tačnost. Subotu i nedelju sam iskoristio maksimalno.

Ja sam bio pre tri godine poslednji put. Čekao sam na vizu u maratonskom redu, ali se isplatilo. Danas nema vize, Fly Niki leti za već 29 evra, i ako imate mogućnosti da posetite Beč – uradite to. Pogotovo ako možete da lutate bez obaveze turističkih tura, jer Beč je bukvalno Grad Muzej. Tu možete videti šta nudi Beč kao turistička destinacija, za razliku od Beograda koji nudi splavove i groblja. Pogledajte neke od mojih fotografija uz pesmu Billy Joel i snimke filma Titanik.

– – –

Hotel Artis u Renweg Strasse gde sam bio smešten

– – –

Zgrada parlamenta, tada se vršila rekonstrukcija

– – –

I noćni snimak

– – –

Katedrala svetog Štefana je u samom centru

– – –

Gde se nalaze ljudi "statue" uvek spremni za fotografisanje

– – –

i žene "statue", naravno.

– – –

S vremena na vreme, možete naići na pleh orkestar u originalnim narodnim nošnjama

– – –

Po pločniku se nalaze zvezde većine Bečkih kompozitora

– – –

Grad se može obići i u fijakeru.

– – –

Beč je prepun spomenika i crkava, koje se redovno održavaju.

– – –

I podsećanje na K&K monarhiju je vidljivo na svakom koraku.

– – –

Na stotine koncerata se održava svakog dana, a karte možete kupiti i ovako...

– – –

... ili ovako.

– – –

Poznati zabavni park Prater, sa prepoznatljivim točkom.

– – –

I pogled iz jedne od kabina

– – –

Poseta Šenburgu i Sisinim Apartmanima

– – –

I opet. (Ima milion stepenika da se popne do vrha slavoluka)

– – –

Eto, mene, opet!

– – –

Vožnja brodom po Dunavu je događaj za sebe.

– – –

I pogled na Brod Gimnaziju, gde kao u svakoj zgradi borave učenici.

Kategorije:Fotografije, Putovanja Oznake:, , ,
  1. 2. marta 2010. u 02:40

    Prelepe slike, uspomene i iskustva imas!

    • als011
      2. marta 2010. u 08:24

      Ma sve je kriv onaj Alhambra. 🙂
      On se prvi dosetio da postavi slike iz starih albuma. Onda sam i ja počeo da postavljam slike sa „starih“ CD-ova. 😉

  2. 2. marta 2010. u 20:34

    Ona fotka Brod Gimnazija mi je najbolja. Zamisli tako, sediš u klupi i bleneš u vodu, dok profa nešto tamo blebeće, ti vodiš svoju bitku sa vodom. Odnosno, ni sa čim, jer voda čini to „ništa“, samo lepo ti je i želiš da taj osećaj večno traje!

    • als011
      3. marta 2010. u 12:22

      Dudo, išao sam brodom u obilazak Beča i kad je glas iz zvučnika rekao da je to gimnazija smeštena u dva broda na Dunavu, veruj mi, i ja sam pomislio isto što i ti. A Dunav je tamo za 1/3 manji od „našeg“, ali je čist i obale su uređene. Uživanje je studirati u takvom ambijentu 🙂 .

  3. 3. marta 2010. u 16:30

    Jako sam puno putovao, ali Austriju nikada nisam posetio.
    Znam da će mi se ukazati i ta prilika, a po tvojim slikama vidim da vredi otići!

    • als011
      3. marta 2010. u 17:41

      Pa eto, baš mi je drago da sam te naveo da razmisliš o putovanju u Beč. Nećeš se pokajati jer zaista ima mnogo toga. 😎

  4. 5. marta 2010. u 23:57

    Lepe slike Als! Katedrale su prelepe, a mnogo mi se sviđaju i te njihove statue 🙂

    • als011
      6. marta 2010. u 13:40

      Znaš u Evropi su svi gradovi (i sela) lepi i čisti i negovani. Ali u samo nekoliko od njih postoji celodnevna turistička užurbanost. Jedan od tih gradova je i Beč, koji je bukvalno grad muzej. Takođe i Keln, u kojem postoje ljudi statue, obojeni raznim bojama da se dobije utisak bronze, kamena ili bakra, po ceo dan stoje na jednoj drvenoj kutiji i žive od „koliko daš“. Video sam i Čarli Čaplina, Getea, Don Kihota, Mocarta … 😛

  5. 6. marta 2010. u 17:45

    Da videla sam slike takvih ljudi statua, mislim da su ovi iz Rusije, fenomenalni su !

    • als011
      6. marta 2010. u 18:51

      Tačno, fenomenalni i vrlo profesionalni. Nisam znao da su iz Rusije. 😕 Vidiš kako na blogu saznaš neke korisne stvari. Hvala! Mislim da je i u Beogradu počelo sa tim performansima. Glavna je bila ogromna zmija u Knez Mihajlovoj i ko je hteo da se slika sa njom oko vrata treba da plati. 8)

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

