U tem Somboru

25. februara 2010. Ostavite komentar Go to comments

Putovao sam sa sinom pre neku godinu poslom u Sombor. Sombor je jedno divno mesto u Bačkoj, mesto gde sam pre 20-tak godina, kao plavac, služio vojsku i mesto gde sam se osećao vrlo lepo, kad god sam boravio tamo. Pošto smo seli da se malo odmorimo popijemo kaficu i sok, iznenadila nas je procesija iz obližnje katoličke crkve. Retko sam imao prilike da prisustvujem nekoj procesiji, pa mi se sav taj „glamur“ veoma dopao. Bio je 16 juli, po katoličkom kalendaru se obeležavala Gospa Karmelska, kojoj je posvećena i obližnja crkva.

Podeliću sa vama fotografije koje sam tada napravio

– – –

Welcome to Sombor

– – –

Sombor se kupa u zelenilu

– – –

Narod je počeo da se okuplja

– – –

Živopisne narodne nošnje

– – –

Kako starijih tako i mladih

– – –

Devojke nose kip Gospe Karmelske

– – –

Kip Gospe

– – –

Biskup i vladika - ekumenizam na delu

– – –

Kip Gospe je postavljen na svoje mesto u crkvi

– – –

Moj sin ispred zgrade biskupije

– – –

  1. 26. februara 2010. u 00:26

    I ja sam u Somboru bila kada je moj zet služio vojsku, na aerodromu, vojna policija, pa smo išli da ga obidjemo. Znam je pun zelenila, što potvrdjuju i tvoje fotke. Lepi su to običaji! 🙂

    • als011
      26. februara 2010. u 09:12

      Eh Dudo, davno beše 🙂 Kad nas hiljadu plavaca preplavi grad. Ipak somborci su jako fin soj i sve su nas istrpeli. 🙂
      Naša Srbija je toliko lepa i raznolika da svako mesto ima neku svoju specifičnost, a ja svuda volim da se muvam i sve da vidim. Kad bi bili manje sujetni i više cenili jedne druge u toj raznolikosti, bili bi poznatiji nego Švajcarska. Oni imaju tri konstitutivne nacije u svojoj državi, a mi imamo tri religije, toliko nacija da svo to šarenilo mora uspe. 🙂
      Sve je na političarima. 😦

  2. 26. februara 2010. u 22:49

    Nisam nikada bila u Somboru ! 😦
    Prekrasne nosnje i lijepi obicaji ! 🙂
    Uvijek i u svemu,treba usresrediti svoj fokus na ljepotu ruze,nikako na njeno trnje.
    Ne kazem da se treba praviti kao da ga nema,ali ne mora da dominira u fokusu. 🙂

    • als011
      26. februara 2010. u 23:17

      Afroditta, svuda gde god sam putovao sam pokušavao da vidim lepšu i neobičnu stranu tog mesta. Ima nebrojeno mnogo „Sombora“ po svetu. 🙂
      Ruže su počele da teraju pupoljke u mojoj bašti. Već se radujem njihovom cvetu. Ne znam da li si videla slike od prošle godine. Ako ne, pogledaj. Sve sam ja slikao i sve je iz mojeg dvorišta 🙂
      http://picasaweb.google.com/alex.suster/MyGarden?feat=directlink

  3. 27. februara 2010. u 00:25

    Sad sam ih sve razgledala ! Jedna ljepsa od druge ! 🙂
    Mogu ih tek zamisliti kad zamirisu ! 🙂

  4. 27. februara 2010. u 13:40

    Nisam bila u tem Somboru, ali mi deluje prelepo i cesto dolazim do zakljucka da su manji gradovi lepsi, intimniji…ili sam ja odlepila pa mi ova Beogradska buka i guzva mnogooo ide na zivac!

    • als011
      27. februara 2010. u 14:22

      Zelena, naša Srbija je mnogo lepa na svakom koraku. Svako mesto ima neku svoju dušu i ima svoj šmek.
      Beograd je postao metropola, ali ne funkcioniše kao metropola. Zato je Beograd prljav i ružan i imamo ga samo u sećanjima. 😦 Nadam se da će se to promeniti barem dok sam ja živ. 🙂

  5. 27. februara 2010. u 20:16

    Predivan je Sombor, nisam tamo nikada bila. Slike su bas zanimljive, kao da su slikane ko zna gde a ne kod nas

    • als011
      27. februara 2010. u 20:24

      Breskvice, nažalost krckam 5-tu deceniju a nisam video ni pola ove moje Srbije. Sve hoću, ali vreme leti 😦 A lepa je i ima šta da se vidi.

  6. Archibald57
    8. marta 2010. u 16:56

    E, ja sam ti moj Alex, somborski zet. Doduše sada već duže vreme bivši, ali sve se piše, pa i ono čega nema više. U vreme kada si ti bio plavac u tem Somboru, ja sam se još uvek šetao njegovim ulicama i pohodio kafane sa muzikom koja nij na struju. Lep je taj Sombor varoš.

    • als011
      9. marta 2010. u 12:22

      Onda znaš o čemu pričam. Pa i ja sam slušao muziku, mislimda se kafana zvala „Fijaker“ ili tako nešto, iako sam bio plavac. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

