Početak > Fotografije > Moje fotografije

Moje fotografije

30. januara 2010. Ostavite komentar Go to comments

Inspirisan fotografskim svedočanstvima svog blog-druga Al-hambre, reših evo i ja da postavim nekoliko mojih fotografija koje sam snimao koje-kuda.

– – –

Budva

Pogled na stari grad u Budvi sa ulaza u plažu Mogren.

– – –

Šta se sme?

Ova tabla će vas sačekati na ulazu u Madresu, tj muslimanskoj školi na vrelu Bune.

– – –

Nepoznata planeta!

Nisam astrolog, niti me intereuje svemir, tako da ovo nije neka nepoznata planeta, već to je jedan običan celer, slikan, uvećan i propušten kroz filter.

– – –

Mlade snage

Mladi majski izdanci jednog stabla jele u mome dvorištu.

– – –

Kakva radost!

Ovo je moja Nemačka Doga koja mi se jako obradovala, ali snimljan iz nekog neobičnog ugla!

– – –

Pauk

Ovaj momak čeka neku neopreznu mušicu na listu mojeg ružičnjaka.

– – –

Cvet

Mnogo volim cveće, uglavnom ruže, ali ovo je jedan prolećni izdanak, ne znam čega, koji se pojavio već u martu!

– – –

Bokvica

Još jedan cvet, ali ovo je cvet obične muške bokvice koji se može videti na svakoj livadi.

– – –

Pogled s Tivatskog aerodroma

Pejzaž ispred Tivatskog aerodroma. Nije pao sneg, samo je slika malo propuštena kroz filtere.

– – –

Vodopad Kravica

Pogled na vodopad Kravica koji se nalazi u Hercegovini u blizini Ljubuškog.

– – –

Gušter

Nije ovo ni neki dinosaurus, niti zmija, već jedan obični gušter. Nažalost s druge strane, tamo gde mu je rep, bila je moja mačka.

  1. nattaly46
    31. januara 2010. u 00:03

    nešto sam čitala na mail, kad mi dođe poruka da si pisao :)) zgodno.. pogledah slike.. u Budvi sam bila predivna je.. ostale slike su divne..sva navedena mjesta jako dobro poznajem 🙂 laku noć Alex 🙂

    • als011
      31. januara 2010. u 00:43

      Hvala Nattaly, laku noć i tebi. 🙂

  2. 31. januara 2010. u 00:20

    Odlicne fotografije ! 🙂

    Budva – ekskurzija – nezaboravan provod ! 🙂

    • als011
      31. januara 2010. u 00:46

      Hvala Afroditta, inače volim da slikam pa se posle zabavljam sa PhotoShop-om 🙂
      Cele 2008 sam radio u Lastvi, to je odmah pored Budve. Bio sam tamo i kad je Madona pevala na Jaz-u, 😉

  3. 31. januara 2010. u 11:21

    Dobre su slike, vidim da si ih malo i dorađivao. Ja obožavam fotografije i uvek se radujem novim pogledima 🙂

  4. veshtichanstvena
    1. februara 2010. u 15:52

    Obozavam fotografije i manijacki ih pravim )))))))))))))))
    Divne su ove koje si nam pokazao,cekam jos )))))))))))

    • als011
      1. februara 2010. u 16:17

      Veki, nema te dugo… Hvala na komentaru, gde možemo da pogledamo tvoje fotke 🙂

      • veshtichanstvena
        2. februara 2010. u 16:08

        Komp mi je u kvaru, ali kada ga osposobim postavicu ih na blog pa ces videti )))))))))))

  5. 1. februara 2010. u 20:44

    Super su sličice, a posebno cveće. I ja stalno negde slikam cveće, samo nemam baš strpljenja za photoshop. Ali imam dosta sličica, mogla bih nešto i na blog da postavim… dobra ideja! Hvala Als! I sviđa mi se žuta bubamara, mora da je kineska?

    • als011
      1. februara 2010. u 23:13

      Breskvice, ide proleće i sad će sve početi da cveta, premda već ima visibaka po dvorištima. Požuri, da vidimo i tvoje sličice. Može i link ako imaš na nekom serveru kao što je Picasa ili Webshots. A buba mara, otkud znam možda je i kineska, nisam sa njom stigao da popričam, već je brzo odletele da mi „donese pismo“. 🙂

      • 4. februara 2010. u 22:37

        Ha,ha, ma čitala sam da neke kineske žute bubamare ugrožavaju naše domaće, pa se setih toga kad sam videla sliku 😉

  6. 1. februara 2010. u 22:21

    Sve su slike sjajne i originalne, posebno tvoja ‘kuca mala’ 😀

    • als011
      1. februara 2010. u 23:07

      Zelenče, hvala. Stvarno klikćem na sve i svašta pa mi se komp čas posla napuni, onda brišem, pa ponovo. Čuvam samo ono što mislim da vredi.
      A kuca, imam ih dve, ne znam na koju misliš. To su Nemačka Doga i irski Vučji hrt. Pogledaj sledeći blog koji postavljam baš sada, tu je sa YouTube mali film gde je moj kucov i moja najmlađa kćerka. 😉

  7. nattaly46
    1. februara 2010. u 22:36

    zabilježila sam tvoju novi link, ali nešto me zeza pa moram ponoviti.. idem sad tamo.. pozdrav i laku noć:)

  8. nattaly46
    1. februara 2010. u 22:47

    Alex, znaš kako se kaže.. polupala sam lončiće.. sory.. a kad sam tu već drgi pu, pa opet ču ti poželjeti laku noć, dva put je dvaput :))) ne zamjeri što, ludi mi je dan bio.. 🙂

    • als011
      1. februara 2010. u 23:01

      😆 Nattaly, laku noć, a i to što kažeš „dvaput je dvaput“ (ako ne misliš na Muju i Hasu i Fatu 🙂 ).

  9. nattaly46
    1. februara 2010. u 23:11

    evo da pokvarim broj, nek nije statično.. a danas nisam svoja.. kako vellim reći puknuta sam.. totalka.. valjda se sunca malo ukazalo pa me omamilo :)a Mujo, Haso i Fata.. eeeeee dobro je dok nije Huso u igri :))) a to je posebna priča.. :))

  10. Archibald57
    10. februara 2010. u 07:20

    Drago mije da sam ti dao malo inspiracije da nam pokažeš ove divne forografije i još više smisao da ih napraviš.

    • als011
      10. februara 2010. u 09:30

      Pa eto… Tu su 😉 Samo sve mi nekako sitno, moram da provalim gde se to podešava 🙄

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

