Početak > Muzika, Zabava > Evropa ima talente

Evropa ima talente

15. decembra 2009. Ostavite komentar Go to comments

Verovatno ste gledali zabavni program na TV Pinku pod nazivom „Ja imam talenat“. To je jedna od Reality Television Show koja je osvojila globalno selo, zvano Zemlja. Na Pinku vidimo plejadu ljudi koji nešto otpevaju, odigraju, izrecituju; važno im je da budu viđeni, malo se zabave; žiri koji čine Danica Maksimović, Ivan Tasovac i Aleksandar Milić, daje neke glasove i svi su veseli i zadovoljni.

Otvara novi prozor

Uglavnom znamo da je Show nastao u Americi i brzo se proširio na ostatak sveta (Link). Najpoznatiji učesnik je kontrovezna Susan Boyle, koja je pobednik Britanske verzije; jedna bakica koja je osvojila srca ljudi svojim pevanjem.

Uskoro dobijamo i Evropsku verziju.

Da ovaj Show postaje vrlo popularan i ima nameru da pomuti gledanost Pesme Evrovizije, je sve očiglednije. Ljudi ulažu svoj maksimum da bi prikazali drugima svoje umeće.

Ove godine je Ukraina imala svoju zvezdu. Kseniya Simonova je Ukrainska umetnica koja je dobila nagradu Ukraine’s Got Talent 2009. Ona upotrebljava ogromnu kutiju sa svetlom i staklenim poklopcem, dramatičnu muziku, maštu i „slikanje peskom“ tehniku da bi prikazala invaziju Nemačke i okupaciju Ukraine tokom Drugog Svetskog Rata.

Iskreno želim da pogledate film koji ilustruje njenu umetnost. Ovu vest sam dobio od jedne naše blogerke i nadam se da mi neće zameriti što sam ga podelio sa vama.

Ja lično bih više voleo da u Srbiji postoje više ovakvih i sličnih talenata (setimo se našeg Stefana Milenkovića), a manje dece sa promašenim ciljevima (setimo se našeg Miladina Kovačevića).

– – –

  1. 15. decembra 2009. u 13:15

    Naravno da necu da se ljutim, ovaj snimak treba da vide svi, ja sam odusevljena!!!
    Gledam „Ja imam talenat“, ucestvuje sin moje drugarice i zato sam pocela da pratim i ima Srbija talenta, definitivno!

    • als011
      15. decembra 2009. u 13:35

      Devojka zaista ima talenta da u 8 minuta ispriča priču o svom narodu i rasplače pola publike u sali. Moram reči i meni su se oči ovlažile.
      Dve ovakve umesto Jeremića bi vratile Kosovo nazad, ali neću sada o politici…

  2. 20. decembra 2009. u 23:54

    Ja imam talenat je jedna od retkih emisija, ili da kažem šoua koji zaista imaju neku poentu i smisao, neku vrednost i gde se zaista ceni i vrednuje nečiji talenat i znanje, za razliku od sve učestalijih kvizova u kojima se više ne traži veliko znanje, nego velika blamaža, ili realiti šoua gde su vip, mip i cip osobe u kući, bazenu ili na farmi, u gaćama ili bez njih. Da se čoveu ogadi i televizija i sve ostalo! Ja sam tv prestao da gledam. Tu mi radio, tu mi komp i net. Ponekad pogledam vesti, neku utakmicu, a par puta sam uhvatio i Ja imam talenat! Žiri takodje čini ljudi od zanata, a ne žiri na koji utiču mama ili tata!

  3. 21. decembra 2009. u 00:06

    Komentar napisah pre nego što sam pogledao klip!
    Dobro je, jer sam nakon klipa zanemeo! Nisao ovo bio video. Hvala na ovom linku! Ne bih trenutno ništa više mogao…

    • als011
      21. decembra 2009. u 16:25

      Mala ukrainka zaista ima talenta. Ako posetiš Youtube videćeš da ima još njenih klipova gde prezentira svoje umeće.
      Inače ostali reallity show-ovi su toliko zaglupljujući da je to pogubno za njihove gledaoce. Nažalost, da nema gledalaca ne bi ni postojale takve emisije. To je zabrinjavajuće, što postoje ljudi koji ovo smatraju „vrh brate“… 😦

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

