Početak > Moja razmišljanja, Život > Mislio sam…

Mislio sam…

12. novembra 2009. Ostavite komentar Go to comments

Mislio sam da sam jak, da mogu da prkosim vetru, da mi kapi kiše ne kvare frizuru, da mi mraz ne trne nožne prste. Kako sam se prevario. Osećao sam se jak, stabilan, snažan, a… oduvao me običan povetarac.

Vikao sam na svoju decu kad donesu jedinicu iz škole; uzimao prut i pretio kad razbiju nešto u kući; glumio strogog oca kad izgovore nepristojne reči, a… svaka njihova suza me zatim pekla kao žeravica na dlanu ruke, svaka kap iz oka mog deteta mi je pokazala da sam samo čovek čije srce kuca za njih.

Pravio sam se „mačo“ pred suprugom, ja da operem sudove, ona je kriva za sve probleme u kući, bio sam veliki kao planina pred malenim  vlatom  trave, a… svaki poljubac koji mi je dala, svaku nežnost u postelji koju je pokazala, svaku reč kojom me je utešila mi je pokazala da sam samo slabo dete kojemu treba neko da bude uz njega kad je samo i tužno.

Mislio sam da je dovoljno da istrčim iz svoje sobe na ulicu i razderem se na svoje komšije što igraju fudbal pod mojim prozorom, da će se svi razbežati od užasne grimase moga lica, a… brzo sam uvideo da sam samo slaba nit slame koju je lako slomiti i odbaciti kao da nikada nije ni postojala.

Oh, kako sam mislio da mogu da promenim svet, da imam snage, volje, znanja…

Oh kako sam bio u zabludi, nisam bio u stanju ni da promenim samog sebe.

Kategorije:Moja razmišljanja, Život Oznake:,
  1. 13. novembra 2009. u 02:37

    Nisi jedini u tome, ako ti je za utehu, i ja to misljah.
    I ja ne bih bila ja, da ti jos nesto ne kazem u svom saskastom maniru, a to i sebi kazivam; jedno je misliti a drugo srati’..

    • als011
      14. novembra 2009. u 00:26

      …ili cveće brati. Zelena, vrcava kao i uvek. 🙂

  2. veshtichanstvena
    13. novembra 2009. u 11:29

    Ne da nisi jedini, nego smi svi mi nekada „mislili“ ovo ili ono, precenjivali svoju važnost i mislili da smo “ pozvani da menjamo svet“…
    Razlika izmedju mnogih koji su „mislili“ ali i dalje „misle“ to isto, i tebe, je ogromna.
    Ti si shvatio kakav ne treba da budeš. Osetio si koliko je to pogrešno.
    To je mnogo i veliko , za ovaj jedan život.

    • als011
      14. novembra 2009. u 00:32

      Tačno. Siromašni su oni koji i dalje misle da mogu da promene svet. Ustvari menjajući sebe mi menjamo svet. Nema drugog puta.

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

