Početak > Porodica > Bidermajer

Bidermajer

4. novembra 2009. Ostavite komentar Go to comments

Nemam običaj da pišem ovako ad-hok, dragi moji virtuelni prijatelji, ali samo bih želeo da podelim par reči sa vama.

Bio sam u nedelju na svadbi kod moje sestričine u jednom gradu u Srbiji. Velika svadba, prava, zvanice, gosti, urnebes, veselje. Običaji pravi naši, srpski, sve po standardu. Venčanje je i u crkvi, popa lepo sve otpeva i svi srećni i zadovoljni i ajde sada mlada ispred crkve da baci bidermajer. Znate taj običaj. Mlada preko glave baci bidermajer grupi devojaka i koja ga uhvati, navodno će se sledeća udati.

I tako stoji moja sestričina, okrete se da baci bidermajer, kad devojaka nigde. Nije da ih nije bilo na svadbi, među zvanicama, ali u grupi koja treba da uhvati taj bidermajer ni jedne. Au, kuku lele, šta sada. Poče ubeđivanje, teranje, pretnje, neće cure da stanu pa to ti je. Jedva nahvataše četri devojke, koje eto navodno jedva čekaju svoj red za udaju.

Baci mlada bidermajer, ali kao da je bacila bombu kašikaru. Ipak jedna od tih četri uhvati taj buketić cveća i svi odahnuvši zapljeskaše. Jedan čiča dobaci; -A dete, ti si dakle sledeća na čijoj svadbi ću da se veselim.

Mala promrmlja; – eh, meni je ovo sedmi bidermajer koji će da mi stoji u ormanu; pa se okrete i uhvati se u kolo igrajući sve u šesnaest.

Kategorije:Porodica Oznake:,
  1. 4. novembra 2009. u 19:04

    Ma ni obicaji nisu vise sto su bili, pa ni bider-mider vise ne pali 😀

    • als011
      4. novembra 2009. u 19:34

      Zelena, nemam pojma u čemu je fora. Inače, dok sam tražio koju sliku da stavim na blog vidim da bidermajeri u cvećarama koštaju od 4.000 do 8.000 dinara. Ova mala koja ih ima nekoliko komada nije ni malo glupa izgleda 😉
      Inače možeš da pogledaš na http://www.youtube.com/watch?v=axTvwCTp4Hw biće tu neko vreme.

  2. 4. novembra 2009. u 19:16

    Нема правих мушкараца.

    Ил’ су умрли ил’ смо ожењени!

    • als011
      4. novembra 2009. u 19:41

      Vajar, uvek se setim reči jednog mog prijatelja.
      Kaže; „ženama nije uopšte lako. Ionako ih na svetu u procentu ima više od muškaraca. Trećina muškaraca su ili klinci ili matorci; trećina su pederi, a tek jedna trećina ostaje kao izbor.“
      Ima jedan fin blog moje blog-drugarice gde kaže, ili me spopadaju klinci, ili neki smežurani matorci, ili lezbejke… 😉

  3. 5. novembra 2009. u 00:52

    Sto li se nadjoh prozvanom 😛

    • als011
      5. novembra 2009. u 01:05

      Sorry, nisam pominjao imena. Inače blog je fin, nisam slagao. 🙂

  4. veshtichanstvena
    6. novembra 2009. u 13:30

    Običaji su lepi sami po sebi , verovali mi u njih ili ne…)))
    Poneke smo očito „prerasli“, neke nove stvari su nam zanimljivije,a to je valjda i neminovno..Mada..volim da se setim kako nekad’ bejaše ))))

    • als011
      6. novembra 2009. u 16:36

      Običaja ima raznih, ima i onih loših, ali i jedni i drugi polako se menjaju ili nestaju pod teretom vremena. Mi stariji se sećamo „ono naše što nekada bejaše“…

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

