Početak > Život > Čistite samo ako morate

Čistite samo ako morate


Poštovane dame, prenosim poruku jedne moje prijateljice tako što ću je postaviti na svoj blog. Misli nisu moje, sa porukom se slažem i drago mi je da imam takve prijateljice.

– – –

Moje dame!!!!!!

Zapamtite da naslaga prašine štiti drvo koje se nalazi ispod.

Kuća postaje dom kada na nameštaju možete ispisati – Volim te.

Znala sam svakog vikenda provesti minimalno 8 sati čisteći  jer sam htela da sve bude savršeno – za slučaj da neko navrati do mene. Konačno sam shvatila jednog dana da niko nije došao – svi su bili vani  živeći i zabavljajući se.

Sada kada me ljudi posećuju, ne moram im objašnjavati stanje mog doma, svi žele čuti i zainteresovani su samo da čuju o stvarima koje sam radila dok živim i zabavljam se.

Ako to još niste shvatile same – molim da poslušate ovaj savet.

Život je kratak. Uživajte ga.
Čistite ako morate…. ali ne bi li bilo bolje da naslikate sliku, ili napišete pismo, ili ispečete kolače ili tortu i poližete kašikicu, ili zasadite seme, naučite razliku između želim i moram?

Čistite ako morate…………………. ali nemate previše vremena…………
sa pivom koje možete ispiti, rekama koje možete preplivati, planinama na koje se želite popeti, muzikom koju želite čuti i knjigama koje želite pročitati, prijateljstvima koja želite zadržati i životom koji želite živeti…..

Čistite ako morate….. ali život je tamo vani sa suncem u vašim očima, vetrom u vašoj kosi, pahuljama snega na vašem licu, kapima kiše.
Ovaj dan se neće ponoviti.

Čistite ako morate……. ali imajte na umu……….. Starost će doći i ona nije ljubazna……..
A kada umrete, a umreti morate……….. vi sami ćete napraviti samo još više prašine.

Podelite ovo sa svim prekrasnim ženama u vašem životu.
Pokažite da znate živeti………….

Kategorije:Život Oznake:,
  1. veshtichanstvena
    4. oktobra 2009. u 00:23

    Ovo bih mogla da potpišem)))))
    Zaista ima mnogo osoba koje su zaboravile,ili pak nikada nisu ni „naučile živeti“..Svi dišemo,hranimo,se i još štošta obavljamo mehaniči,instinktivno.To se zove živeti,ali se odnosi na život kao fiziološki proces.
    Živeti život,pa kako god kome odgovara,ali osećati radost tog življenja,blagoslov je.
    Hvala ti na ovom divnom tekstu.

    • als011
      5. oktobra 2009. u 11:14

      Poznajem mnogo domaćica koje su „bolesno“ čiste. Ja to tako i posmatram kao bolest, jer one vide i trunku prašine tamo gde ustvari i ne postoji. Mislim da je to uzrokovano kompulzivno-opsesivnim radnjama, jer deca su odrasla, obično nemaju unuke ili ne žive sa njima, muž živi svoj život i seks je sveden na minimum, prijateljice i komšiluk je dosadan i one se prosto predaju „bolesnoj“ čistoći.
      Naravno govorim o starijim ženama a ne o „devojkama“ kakve ste vas dve, (ovo je odgovor i za Zelenu ujedno).
      Ne znam je sam li u pravu?

      • veshtichanstvena
        5. oktobra 2009. u 12:04

        Ne shvatam tekst samo kao ciscenje prasine i kuce…Upravo kako si rekao,kompulsivno-opsesivno bavljenje stvarima koje se posmatraju kao „vaznije od svega“,da se popune praznine u dusi,zivotu i svemu sto nedostaje…Kao i emotivna glad,koja se veoma cesto „hrani“ unoseci prekomerne i nepotrebne kolicine hrane,zeleci nahraniti dusu i srce…
        A mi devojke 😆 ,smo to kompenzovale pisanjem,citanjem i tako…)))),trudimo se da ne propustimo lepotu zivljenja..a zivot pruza mnogo,onima koji to vide,osecaju,razumeju…( volim da mislim da spadam u ove druge)))))

  2. 4. oktobra 2009. u 02:36

    Odlican tekst!!!
    I ja bih ovo mogla da potpisem 😀
    Brisem, kad moram, mislim kad vec mogu da ubodem prst i da se potpisem na prasinu 😀

  3. 4. oktobra 2009. u 10:02

    И ја чистим кад морам… Мислим… Кад ми жена нареди!

    • als011
      5. oktobra 2009. u 11:08

      🙂

  4. 20. aprila 2013. u 15:46

    Kad malo razmislim – sve je u pravu.

    • 20. aprila 2013. u 15:59

      Negoslava… gde pronađe ovaj tekst… pa pisao sam ga još 2009 godine… 😀

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

