Početak > Religija, Život > Marija Magdalena

Marija Magdalena


Sada kada me svi razapinju na krst, gledam dole; raspet, prikucan, razgolićen…

Gde je sada moja Marija Magdalena?

Majka Marija je tu, plače, kao i uvek kad je njen sin bio u nevolji. To je tako normalno, da ne može ni biti drugačije.
Tu su i oni koji su me razapeli, koji su me osuđivali, tukli, maltretirali, iskoristili do kraja. Smeju se. Naslađuju.
I mali Jovan je tu. Bio mi je kao sin. Zabrinut je, kako će sada dalje sam, bez mene da ga vodim i podučavam. Snaćiće se. Znam.

Ali gde je ona koja je uvek govorila da me voli najviše na svetu. Ona koja se zaklinjala da će biti sa mnom do kraja. Ona koja je moje ruke obasipala poljupcima.

Gde je sada moja Marija Magdalena?

Kategorije:Religija, Život Oznake:,
  1. 16. avgusta 2009. u 14:36

    U tvom srcu!

  2. 16. avgusta 2009. u 20:23

    Tačno. U životu sve postoji. Kod jednog je ljubav slepa, a kad drugog opet to slepilo prelazi u autizam.
    Ne vole svi jednako, zato se čudimo kad nam u teškim vremenima okrene leđa baš onaj koji se kleo da će biti sa nama do kraja života.

  3. veshtichanstvena
    21. avgusta 2009. u 10:13

    Ovo si rekao toliko tacno,da nemam sta da dodam….na zalost…

    • 21. avgusta 2009. u 13:35

      Biblija je jedna knjiga puna mudrosti. Nažalost mnogima se ogadila od strane onih koji ih uče „kako“ da je čitaju. Kad se pomene reč Biblija, odmah se pomisli na popove i Crkvu, a ustvari to je zbir neverovatnih iskustava. Postaviću par blogova u budučnosti sa biblijskim pričama.

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

